Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات کشتی شهرستان تویسرکان با اشاره به شایعات متعدد در مورد درگذشت ناگهانی"ابوالفضل چهاردولی" ملی پوش تیم جوانان کشتی ، گفت: بر اساس نظر رسمی و پزشک متخصص مغز و اعصاب ، علت فوت خونریزی مغزی به علت "مالفورماسیون" اعلام شده است.

محمد علی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان اظهار داشت: برخی شایعاتی که در چند روز اخیر در مورد علت فوت ابوالفضل چهاردولی منتشر شده به هیچ وجه صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنده بیش از 10 سال مربی ابوالفضل بودم و علاوه بر رابطه ورزشی، رابطه بسیار نزدیک عاطفی با وی داشتم و به جرات می‌گویم که این ورزشکار به هیچ وجه اهل استفاده از مواد نیروزا و مکمل‌های ورزشی نبود.

بیات با اشاره به مقام‌های کسب شده توسط این کشتی گیر جوان تویسرکانی گفت: ابوالفضل چهاردولی عناوینی همچون سومی مسابقات نونهالان کشور در سال 87 به میزبانی ارومیه، سومی مسابقات نوجوانان روستائیان کشور به میزبانی همدان، دومی مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان کشور به میزبانی مازندران، سومی مسابقات جوانان کشور به میزبانی کرمانشاه در سال 92 و دومی مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان کشور در سال 69 به میزبانی مازندران را در کارنامه ورزشی خود دارد.

وی افزود: این کشتی گیر 23 ساله تویسرکانی به صورت مرتب در اردوهای تیم ملی نونهالان و جوانان کشور حضور داشت و دهم دیماه امسال نیز راهی مسابقات آزاد(اوپن) بزرگسالان کشور بود.

به گزارش تسنیم، ابوالفضل چهاردولی کشتی گیر 23 ساله تویسرکانی روز پنج شنبه به دنبال احساس سردرد و سرگیجه شدید به بیمارستان ولی عصر(عج) تویسرکان منتقل شد اما پس از ساعتی به کما رفت و به دنبال آن به بیمارستان امام حسین(ع) شهر ملایر انتقال داده شد و پس از دو بار ایست قلبی و انجام عملیات احیا، شامگاه جمعه درگذشت.

انتهای پیام/

R41405/P1494/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد

بعد از منتفی شدن میزبانی لارستان از رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی، زنجان در روزهای ابتدایی خرداد ماه از این رقابت‌ها میزبانی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از این قرار بود مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای 27 و 28 اردیبهشت ماه در شهرستان لارستان استان فارس برگزار شود، اما با انصراف لارستان از میزبانی، زنجان میزبان این رقابت‌ها شد.

باتوجه به تغییر میزبان، پیکارهای کشتی آزاد جام تختی با یک هفته تعویق، روزهای 3 و 4 خرداد ماه به انجام خواهد رسید. این رقابت‌ها برخلاف سال‌های گذشته، مرحله‌ای از چرخه انتخابی تیم ملی برای المپیک 2024 نخواهد بود.

همچنین رقابت‌های کشتی آزاد جام شهید هاشمی‌نژاد در رده سنی جوانان نیز قرار است روزهای 10 و 11 خرداد ماه در بهشهر برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان