Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مسابقات والیبال دانشجویان پسر منطقه پنج ورزش دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه پایان یافت.

این مسابقات با حضور 6 تیم از دانشگاه‌های منطقه پنج شامل تیم‌های ایلام‌،کردستان‌،باختر ایلام‌، آیت‌الله بروجردی، صنعتی کرمانشاه و رازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پایان این دوره از مسابقات با انجام 15 بازی تیم دانشگاه باختر ایلام مقام نخست را کسب کرد و تیم‌های دانشگاه رازی کرمانشاه و دانشگاه کردستان به ترتیب سکوی دوم و سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ز

 

درخشش دانشگاه رازی در مسابقات والیبال
 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی مریم طوسی در مسابقات جایزه بزرگ آفریقای جنوبی

در جریان برگزاری رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی مریم طوسی دونده مطرح و خوش نام و‌نشان کشورمان موفق شد،با قرار گرفتن در جایگاه دوم رقابت ماده ۲۰۰متر این مسابقات عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

بر همین اساس طوسی موفق شد با ثبت زمان ۲۳.۴۰ثانیه باد(۱.۱-)پس از رقیب انگلیسی خود از خط پایان عبور کند و نایب قهرمان شود.

لازم به ذکر است ،در این رقابت لاویای نیلسن از انگلستان با ثبت زمان ۲۳.۳۲ثانیه قهرمان شد و شرلی نخوبوی از آفریقای جنوبی نیز با ثبت حد نصاب۲۳.۵۱ثانیه پس از مریم طوسی در جایگاه سوم قرار گرفت.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • مراسم احیاء شب های قدر و عزاداری شهادت امام علی(ع) در کرمانشاه
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در مسابقات جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در آفریقای جنوبی
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  • پینگ پنگ باز ایران نایب قهرمان کانتندر جهانی لبنان شد
  • کاظمی پور: شاهد حضور بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی هستیم
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • مشکلات بیمارستان رازی شهر ایلام رفع شود
  • بازدید استاندار ایلام از بیمارستان رازی و گلایه‌های بیماران