Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@23:06:48 GMT

حماس: ایران و سپاه در کنار ملت فلسطین هستند

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۷۰۵۸۱

حماس: ایران و سپاه در کنار ملت فلسطین هستند

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در غزه تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ملت فلسطین هستند.

به گزارش مشرق، رسانه های صهیونیستی و برخی رسانه های صهیونیست زده سعی داشتند تعبیر نادرستی از تماس قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس و گروهان های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی سنوار در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین خاطر نشان کرد که سردار سلیمانی در تماس با فرماندهان قسام بر ایستادگی ایران و سپاه پاسداران و به ویژه "سپاه قدس" در کنار ملت فلسطین تاکید و اعلام کرد که آنها با تمام قدرت در نبرد دفاع از قدس و حفظ این شهر به عنوان پایتخت کشور فلسطین، در کنار ملت ما هستند.

وی تصریح کرد که سلیمانی به صراحت تاکید کرد که شما می توانید از تمامی توانمندی ها و امکانات ما در نبرد دفاع از قدس استفاده کنید و در قبال این کمک ها هیچ خواسته و شرطی مطرح نکرد و ما را به استفاده از هیچ یک از اشکال مقاومت تشویق نکرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه در ادامه سخنانش اعلام کرد که سال 2012 در تهران با سلیمانی دیدار کرده است و او فلسطین و قدس را دوست دارد و هر چیزی را که باعث تقویت پایداری ملت فلسطین می شود، حمایت می کند.

سنوار در همین راستا اظهار داشت: «ما از هر ائتلافی که به نفع آرمان ملی فلسطین و انتفاضه ملت ما و مقاومت آن و نیز قدرت ملت فلسطین برای تحقق اهداف خود در زمینه آزادی بخشی و حق بازگشت باشد، حمایت می کنیم و موانعی مانند مسائل مذهبی، حزبی و دینی که برخی طرف ها به آنها دامن می زنند، نمی توانند مانعی بر سر راه ما باشند.»

وی افزود: «تمامی این مسائل باید در برابر آرمان راهبردی و بزرگ مان که همان مساله وطن و قدس است، کنار گذاشته شوند و از همین رو، ما آمادگی خود را اعلام نموده و دست خود را به سمت هر طرف عرب و مسلمان و تمامی انسان هایی که خواهان کمک به ملت فلسطین و کاهش درد و رنج آنها و تقویت ثبات و پایداری این ملت باشد، دراز می کنیم تا بتوانیم اهداف ملت فلسطین را در زمینه آزاد سازی اراضی اشغالی و تحقق حق بازگشت و دفاع از قدس محقق سازیم.»

لازم به ذکر است که سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران چند هفته قبل با فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس و گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تلفنی صحبت کرد. طرفین در این تماس تلفنی پیرامون آمادگی مقاومت فلسطین بحث و گفت و گو کردند. سردار سلیمانی در این تماس تلفنی بر آمادگی تمامی جنبش های مقاومت در منطقه برای دفاع از مسجد مبارک الاقصی و حمایت همه جانبه ایران از نیروهای مقاومت فلسطین تاکید کرد.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از دمشق، این شخصیت‌ها به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق آمدند تا عملیات تنبیهی وعده صادق را تبریک بگویند و بر ادامه هم پیمانی خود با ایران در مسیر نبرد با اشغالگران صهیونیستی تاکید کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شرکت کنندگان با اشاره به اینکه عملیات تنبیهی ایران عقبه رژیم صهیونیستی را آسیب پذیر کرد، تاکید کردندکه در سایه این عملیات وعده صادق موازنه قدرت راهبردی در جهان به نفع محور مقاومت تغییر پیدا کرده است.

عبد الکریم شرقی عضو ارشد جبهه خلق برای آزادی فلسطین درباره این دیدار گفت: آمدیم تا اعلام کنیم جمهوری اسلامی ایران در یک سنگر ایستاده ایم، این مسیر را ادامه می‌دهیم تا به پیروزی نهایی برسیم.

خانم رائده احمد از فعالان فلسطینی نیز گفت: وقتی که اخبار عملیات موشکی و پهپادی ایران را از رسانه‌ها شنیدیم، شادی کردم و گفتم که فلسطین از دست نرفته است، فلسطین با وجود هم پیمانانی مانند ایران اسلامی حتما آزاد خواهد شد، به دولت‌های سازشکار عرب می‌گویم، عزت و اقتدار را از ایرانیان بیاموزید.

شرکت کنندگان در این نشست خاطرنشان کردند: عملیات وعده صادق ابهت گنبد پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست داد و با سیلی مقتدرانه ایران، هیمنه دروغین اسرائیل فرو ریخت.

اسماعیل سنداوی نماینده جهان اسلامی فلسطین در سوریه در این خصوص می‌گوید: موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهمترین پایگاه رژیم صهیونیستی یعنی نفتالیم را هدف قراردادند، بنابرین صهیونیست‌ها می‌دانند که جای امنی در سرزمین‌های اشغالی ندارند و باید هرچه زودتر سرزمین ما را ترک کنند.

همچنین در این دیدار شرکت کنندگان وحدت میادین محور مقاومت را یادآور شدند و به دشمن صهیونیستی هشدار دادند، در صورت ادامه کشتار مردم بی گناه غزه، با عملیات زلزله آسای رزمندگان مقاومت مواجه خواهند شد.

حسین اکبری سفیر کشورمان نیز در این دیدار گفت: رژیم صهیونیستی از هیچ توان نظامی برخوردار نیست، ارتشش شکست خورده و به لحاظ سیاسی از درون در حال فروپاشی است، در جامعه جهانی تنفر گسترده‌ای علیه آن وجود دارد، این رژیم می‌داند که راهی در برابر نمانده جز اینکه به اراده محافل بین المللی تسلیم شود.

دیگر خبرها

  • معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید
  • حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • انتقال دفاتر جنبش حماس از قطر به طور رسمی تکذیب شد
  • «وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین