Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم موصل عراق، اولین جشن ولادت حضرت مسیح(ع) بعد از خروج گروه تروریستی داعش از شهر را برگزار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ اقلیت مسیحی نشین شهر موصل روز گذشته، اولین جشن ولادت حضرت مسیح(ع) بعد از خروج داعش از شهر را برگزار کردند.

به گفته رسانه های عراقی، اقلیت مسیحی نشین موصل مراسم ولادت حضرت مسیح(ع) را در کلیسای《ماربولص》 شهر برپا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سایت خبری《الحشد نت، شماری از شخصیت های سیاسی و نظامی عراقی نیز در این مراسم شرکت کردند.

《الحشد نت》اعلام کرد: شمار زیادی از اقلیت مسیحی نشین موصل در چند ماه گذشته بعد از خروج گروه تروریستی داعش به شهر بازگشته اند.

نیروهای عراقی اواسط سال جاری توانستند بعد از حدود هشت ماه عملیات در موصل، شهر را به طور کامل از وجود تروریست های داعش پاکسازی کنند.

با ورود تروریست های داعش به موصل در تابستان سال ۹۳، شمار زیادی از اهالی شهر از جمله اقلیت مسیحی نشین محله های خود را ترک کردند و به اقلیم کردستان رفتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان از برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در استان خبر داد.   کاظم یارمحمدی گفت:دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع)در مرحله استانی با حضور ۱۵ تیم برگزار شد.   وی افزود: این مسابقات در آیتم های تیراندازی،آمادگی جسمانی و میدان موانع به منظور ارتقاء سطح آمادگی جسمانی بسیجیان برگزار شد.   معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تصریح کرد: در پایان این رقابت ها  تیم های رومشکان، کوهدشت و دورود به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.    یارمحمدی گفت: تیم اول این مسابقات به مرحله کشوری راه یافت که خرداد ماه امسال به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود
  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • (ویدئو) قیمت خانه در مناطق اعیان‌نشین کابل فقط ۹ میلیارد تومان
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه