Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان گفت: مرکز مدیریت راه‌های جنوب استان برای جلوگیری از مشکلات و خطرات جاده‌ای در ایام زمستان آماده خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالنبی بیجارزهی در گفت و گو با خبرنگار پهره، گفت: مرکز مدیریت  راهها در آذر ماه سال 1387 با هدف بهینه سازی و بهره برداری از راههای کشور و شناسایی سریع گلوگاه های ترافیکی جهت به حداقل رساندن تاخیر در جریان ترافیک جاده ای کشور شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شناسایی و مدیریت عملیاتی رفع وقایع جاده ایی، ساماندهی کارگاه های جاده ایی، هدایت مطلوب ترافیک در حوالی کارگاهها، مدیریت گشت های راهداری اطلاع رسانی وقایع به کاربران جاده ایی ، بهره برداری از سامانه هوشمند حمل و نقل و استقرار تیم های عملیاتی مرکزمدیریت اطلاعات راه های جنوب سیستان و بلوچستان جهت آماده سازی در هر محور برای تعامل و همکاری نزدیک با پلیس راه، اورژانس جاده ایی، هلال احمر از وظایف این مرکز است.

رئیس مرکز مدیریت راههای جنوب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جمع‌آوری اطلاعات به روشهای معمول مانند کمک ابزارهای تصویری، شناسایی از نتایج بر خط سامانه های هوشمند و گشتهای راهداری صورت گرفته، اطلاع از آخرین وضعیت آب و هوایی و اطلاع رسانی سریع و به موقع وضعیت راهها  از طریق سامانه گویای 141 و پاسخ گویی24 ساعته توسط اپراتورهای مرکز پیام مدیریت راهها مستقر در اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان از جمله دیگر وظایف این مجموعه است.

بیجارزهی ابراز داشت: شهروندان جنوب استان می توانند برای دریافت اطلاعات راه‌ها با سامانه تلفن گویای 141 تماس گرفته و ازمزایای این سامانه که بروزترین اطلاعات وضعیت جوی، وترافیک راهها است، مطلع شوند.

وی خاطرنشان کرد: جهت دریافت اطلاعات مسیر ، مسافت و دریافت آخرین وضعیت جوی و ترافیکی  از طریق نصب نرم افزار موبایل مرکز مدیریت راهها از طریق لینک دانلود اپلیکشن 141 اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان ادامه دارد

  نیروهای امدادی از ابتدای شروع بارندگی‌ها در مناطق جنوبی استان سیستان و بلوچستان، درحال خدمت رسانی هستند.

همزمان با وقوع بارش‌های سیل آسا در سیستان وبلوچستان بویژه جنوب این استان علاوه بر خسارت به زیرساخت‌ها و شکسته شدن رکورد بارش باران، برخی از سدهای این استان مانند زیردان، پیشین، کهیر و سد خاکی سارادان سرریز شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضور دارد
  • یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه در مناطق سیل زده تا پایان خدمت رسانی
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی در مناطق سیل زده
  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضو دارد
  • خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان + فیلم
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان