Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از توزیع 89 هزار وسیله گرمایشی شامل چراغ والور و بخاری برقی میان زلزله زدگان استان کرمانشاه خبر داد.

مرتضی سلیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مدتی که از زلزله مهیب 7.3 ریشتری استان کرمانشاه می گذرد تاکنون بیش از چهار هزار و 600 شعله چراغ والور و حدود 40 هزار و 400 شعله بخاری برقی به عنوان یکی از مهمترین نیازمندی های زلزله زدگان میان آن ها توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: توزیع حدود 90 هزار تخته چادر، 287 هزار تخته پتو و 59 هزار و 400 تخته موکت از دیگر اقدام هایی بوده که در راستای حفاظت زلزله زدگان از سرما انجام شده است.
سلیمی خاطرنشان کرد: در همین راستا 237 هزار دست لباس، 282 هزار کیلو نایلون پوششی و حدود 30 هزار ست بهداشتی نیز میان زلزله زدگان توزیع شده است.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ادامه به توزیع حدود 113 هزار بسته غذایی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: از مجموع بسته های غذایی توزیع شده در بین زلزله زدگان، بیش از 53 هزار و 250 بسته آن 72 ساعته و بیش از 59 هزار و 650 بسته نیز یک ماهه بوده است.
وی در خصوص فعالیت تیم های سگ های زنده یاب نیز گفت: 31 تیم از این گروه سگ ها تشکیل شد که در حین عملیات جستجو موفق به یافتن 6 فرد زنده در زیر آوار و همچنین 15 جسد شدند.
سلیمی درپایان از صدور 50 هزار و 150 جلد دفترچه امدادی برای حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه خبر داد و گفت: امداد رسانی و توزیع اقلام امدادی در مناطق آسیب دیده بر اساس توزیع دفترچه های امدادی همچنان ادامه دارد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 87 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره کنونی سدهای کرمانشاه ۸۷۳.۵ میلیون مترمکعب است

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه ذخیره کنونی سدهای کرمانشاه را ۸۷۳.۵ میلیون مترمکعب اعلام کرد و گفت: بیشترین میزان ذخیره سدها به ترتیب مربوط به سدهای گاوشان و داریان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی مرادی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت ذخیره سدهای استان کرمانشاه، اظهار کرد: از مجموع ظرفیت حدود یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون مترمکعبی سدهای استان، هم اکنون ۶۴.۹۱ درصد آن پُر است.

وی میزان ذخیره کنونی سدهای کرمانشاه را ۸۷۳.۵ میلیون مترمکعب اعلام کرد و افزود: بیشترین میزان ذخیره سدها به ترتیب مربوط به سدهای گاوشان و داریان است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه درباره وضعیت سرریز سدهای استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها سد «تنگ حمام» در شرایط سرریز قرار دارد و ظرفیت مابقی سدهای استان تکمیل نیست، چراکه در کنار ورودی که این سدها دارد، خروجی و مصرف نیز دارد.

مرادی با بیان اینکه آورد سدهای استان از ابتدای سال آبی جاری (مهر ۱۴۰۲) تاکنون حدود یک میلیارد و ۷۲۵ میلیون مترمکعب بوده است، اضافه کرد: بیشترین آورد را در سد داریان به میزان حدود ۱.۴ میلیارد مترمکعب داشتیم، اما این سد دارای نیروگاه است و میزان خروجی آب آن نیز قابل توجه است.

وی گفت: پس از داریان بیشترین آورد سدهای استان در سال آبی جاری مربوط به سد گاوشان با حدود ۷۲ میلیون مترمکعب و کمترین نیز مربوط به سد گیلانغرب به میزان ۱.۶ میلیون مترمکعب بوده است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه درباره آورد حاصل از بارش‌های اخیر، عنوان کرد: هنوز بخشی از رواناب حاصل از بارش‌ها وارد سدها نشده است و آورد این بارش‌ها در آمار هفته آینده خود را نشان خواهد داد.

کد خبر 750708

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • ذخیره کنونی سدهای کرمانشاه ۸۷۳.۵ میلیون مترمکعب است
  • بیش از ۱.۷ میلیارد مترمکعب آورد سدهای استان کرمانشاه