Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه فنی و حرفه ای در راستای ایجاد بستر مناسب برای دانشجویان به منظور کسب تجربه مهارتی و ارتقا آمادگی لازم حرفه ای، طرح سفیران جوان اقتصاد مقاومتی ۲ را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری و وزیرعلوم در خصوص ایجاد زمینه برای کسب مهارت ، ایجاد اشتغال و نهایتا  تولید ثروت بر اساس علم و مهارت برای جوانان  و  رونق تولید  داخلی در سال  اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال  دانشگاه فنی و حرفه ای به منظور  بهره مندی از توانمندی سرشار و کارآمد دانشجویان  متعهد  فرصت مناسبی را برای  نقش آفرینی  این اعضا  در قالب «طرح سجا» (سفیران جوان اقتصاد مقاومتی)  فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا در راستای اجرای طرح «کار دانشجویی»  از توانمندی و مهارت دانشجویان در پیشبرد امور و خودکفایی در تامین  نیازمندی های  تجهیزاتی و  تعمیراتی خوابگاه ها و اماکن دانشجویی به نحو مطلوب و بهینه  با مدیریت اوقات فراغت دانشجویان بهره مند شود.

حوزه دانشجویی با هدف عینیت بخشی به شعار دانشگاه نسل سوم و پیاده سازی الگوی عینی در جامعه دانشگاهی همچنین ایجاد بستر مناسب برای دانشجویان به منظور کسب تجربه مهارتی دانشجویان و ارتقا آمادگی لازم حرفه ای در عرصه کار، تولید و اشتغال در تابستان طرح سجا را اجرایی کرد.

از فعالیت‌های که دراین طرح پیشنهاد شده، می توان به بهسازی فضاهای دانشجویی، خدمات فنی خوابگاه (تعمیرات و تاسیسات خوابگاه)، و ساخت ملزومات خوابگاهی، اشاره کرد.

پیرو درخواست مراکز مبنی بر ادامه اجرای این طرح «طرح سراسری  سفیران جوان اقتصاد مقاومتی (سجا) ۲»  به تمامی مراکز این دانشگاه ابلاغ شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ رضوی دوست گفت: در هفته جهاد خدمات رسانی ۳۰ گروه جهادی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی، عمرانی، کشاورزی، پزشکی و دامپزشکی به گروه‌های هدف در این شهرستان خدمات ارایه می دهند.

او ادامه داد: از برنامه‌های این هفته افتتاح کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده جهادگران برتر و اعزام طلایه داران اقتصاد مقاومتی و جهادگران به اجلاسیه استانیاست.

او افزود: در این هفته چند طرح محرومیت زدایی شامل طرح تعویض شبکه انتقال آب روستا‌های امامزاده بزم و قاضی آباد، ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی روستا‌های جعفریه و جعفرآباد علیا، ساخت کانال‌های آبیاری کشاورزی بتونی روستا‌های قلعه آباده و گودآسیاب مزایجان افتتاح خواهد شد.

از پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت به عنوان هفته جهاد خدمت رسانی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • بنیاد دانشگاهی فردوسی؛ حامی دانشجویان صاحب ایده 
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • در آمریکا چه خبر است؟
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات