Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- ایرنا- فعال سیاسی و روزنامه نگار بوشهری گفت: اقدام دولت برای شفاف بودن بودجه 97 خوشایند برخی از نهادها و دستگاههای اجرایی نیست.

علی احمدی روز سه شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: نظام بودجه بندی در کشور مربوط به دولت دوازدهم نیست و برخی از دستگاههایی که امروز از بودجه عمومی ارتزاق می کنند از دوره های گذشته به لیست دولت اضافه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در بودجه 97 نام دستگاههای مختلفی که از دولت بودجه می گیرند عمومی شده تا مشخص شود که اعتبارات و بودجه های دولتی در کجاها مورد استفاده قرار می گیرد.
احمدی گفت: برخی از نهادها از جمله دستگاههای فرهنگی که از طرف برخی شخصیتهای سیاسی و حقوقی اداره می شوند از بودجه دولتی ارتزاق ولی بازدهی قابل توجهی ندارند و خود را بردولت تحمیل می کنند.
وی تصریح کرد: شفاف بودن بودجه مخالفت ها واعتراض هایی را در ماههای آینده به دنبال دارد اما انتظار می رود فضای بودجه آینده معقول و معتدل شود.
احمدی اظهارداشت:در همین راستا نهادهایی که از بودجه دولتی استفاده می کنند باید عملکرد شفاف تری داشته باشند.
این فعال سیاسی تصریح کرد: دولت وارث خرابی سیاست دولت های گذشته است و امروز در قالب بودجه 97 برای شفاف سازی تلاش می کند.
وی در خصوص موج اعتراض های مردم نسبت به موسسه های بانکی گفت: این اقدام حق قانونی اعتراض کنندگان است ولی تاسیس این موسسه ها مربوط به دوره های گذشته است و امروز دولت راهی به غیر از ساماندهی آنها ندارد.
احمدی اضافه کرد: منتقدان دولت از این موج اعتراض ها برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند.
وی تاکید کرد: اگر هر دولت دیگری به غیر از دولت فعلی برسرکار بود و نیم نگاهی به آینده داشت با همین مشکلات و چالشها روبه رو بود.
6047/6045**خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: اکبراقبال مجرد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید هدایت عصر روز چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت بازارچه‌های مرزی چیلات و چنگوله و هلاله شمالی که در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد با تاکید بر حمایت دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌ها، گفت: فعال شدن بازارچه‌ها به ویژه بازارچه‌های مرزی در رونق و توسعه اقتصادی هر منطقه بسیار اثرگذار است.

وی مشوق‌های اقتصادی را از مهم‌ترین دلایل رغبت هر کشور برای فعال شدن بازارچه ذکر کرد و گفت: زیرساخت‌ها بازارچه چیلات از طرف کشور ایران آماده است.

هدایت بیان داشت: فعال شدن بازارچه فراهم کننده رشد اقتصادی و توسعه‌ای است و برای فعال شدن یک بازارچه مرزی عزم دو طرف بسیار مهم است.

وی گفت: هر بازارچه مشترک یک فرصت بسیار خوب برای هر استان و منطقه است و می‌تواند علاوه بر ارتقا معیشت مرزنشینان بسترساز رشد اقتصادی باشد.

وی اضافه کرد: یکی از وظایف اصلی وزارت کشور اشتغال مرزنشینان است که در راستا مجموعه وزارت کشور همه تلاش خود را به کار گرفته است.

کد خبر 6088137

دیگر خبرها

  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است