Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، فرماندار اندیمشک گفت : این حادثه دیشب در ایستگاه تله زنگ ناحیه ی راه آهن زاگرس به وقوع پیوست.
پیمان جهانگیری افزود : در این حادثه 2 نفر مصدوم و به مراکز درمانی اعزام شدند که یکی از آنان در بیمارستان اندیمشک جان خود را از دست داد .
اداره کل راه آهن ناحیه زاگرس در استان خوزستان به مرکزیت شهرستان اندیمشک دارای 12 ایستگاه با حوزه استحفاظی 222 کیلومتر نقش مهمی در جابجایی بار و مسافر در شمال خوزستان به تهران و مناطق مرکزی کشور دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش

جوان کاشمری که شاهد مزاحمت اراذل اوباش به ۳ دختر نوجوان در شهرستان کاشمر خراسان رضوی شده بودند با چاقو از ناحیه گردن مجروح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشمر، ساعت 19:20 روز جمعه مورخ 7 اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان با غیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بوده، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود به صورت لسانی به آنها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

حجت الله شریعتمداری، فرماندار کاشمر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم پیرامون این حادثه اظهار داشت: خوشبختانه با مداخله و مشارکت مردمم، عاملین ایجاد مزاحمت خیابانی برای چند دختر نوجوان در خیابان خرمشهر شهرستان کاشمر، دستگیر می‌شوند.

وی افزود: پس از این حادثه و درگیری بلافاصله جوان با غیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت 110 تحویل داده می‌شوند.

فرماندار کاشمر تصریح کرد: جوان باغیرت کاشمری از ناحیه گردن با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود که خوشبختانه با انتقال به موقع وی به مراکز درمانی تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر وضعیتش رو به بهبودی است.

حجت الله شریعتمداری گفت: حمایت از تمامی شهروندان که در مسیر تذکر لسانی و اهتمام به محیط پیرامونی خود دچار حادثه می‌شوند وظیفه ذاتی ستاد امر به معروف ونهی از منکر و دیگر مسئولین است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • فیلم | گذر از ریل های دیرینه بُن کوه گرمسار
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس