Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه هنری یاس کبود از رفتار آموزش و پرورش ملایر در قبال هنرمندان انتقاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مهدی روزبهانی  در گفت‌وگو با یک خبرنگار ملایری‌ها  با انتقاد از رفتار آموزش و پرورش ملایر در قبال هنرمندان اظهار داشت: چندین سال است که در زمستان هر سال جنگ شادی در سطح شهر ملایر برگزار می شود و مردم هنر دوست ملایر از این برنامه شاد و مفرح استقبال می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از ارگان هایی که می تواند با همکاری مطلوب خود هنرمندان ملایری را حمایت کند آموزش و پرورش است که با ساده ترین راه ممکن می تواند این حمایت را انجام دهد.

مسئول گروه هنری یاس کبود گفت: آموزش و پرورش می تواند  به مدیران مدارس شهر ملایر نامه ای ارسال کند و آنها را در صورت تمایل به همکاری کردن با جنگ شادی تشویق نماید.

وی بیان کرد: هر سال به دلایل سطحی و اظهار نظرهای سلیقه ای و در نظر گرفتن شرایطی خاص این کار به سختی انجام شده است.

روزبهانی  با اشاره به ارسال معرفی نامه ارشاد ملایر درخصوص همکاری آموزش و پرورش ملایر با گروه برگزار کننده جنگ شادی در سال جاری اظهار کرد: پس از کش و قوس های فراوان بالاخره تصمیم بر این می شود که مدارس در خارج از ساعات درسی از این برنامه استفاده کنند.

وی گفت: پس از این توافق معاونت آموزشی و حراست آموزش و پرورش کتبا این مطلب را ذیل معرفی نامه مذکور اعلام کردند.

 می نمایند.

مسئول گروه هنری یاس کبود با اشاره به عدم همکاری آموزش و پرورش ملایر پس از این نامه بیان کرد: سوال اساسی در اینجاست این است که چرا امسال این تبصره خارج از ساعات درسی به نامه فوق اضافه شده است؟

وی گفت: این مخالفت در حالی است که درست چند روز قبل از برگزاری جنگ شادی در بخش جنبی جشنواره تئاتر کودک تعدادی از دانش آموزان با مجوز آموزش و پرورش دقیقا در ساعات درسی به طور رایگان از یک نمایش دیدن کردند.

روزبهانی گفت: سوال من از مسئولین این است که آیا رایگان بودن این برنامه یکی از دلایل این تصمیم بوده است یا دلایل شخصی و سلیقه ای دیگری دارد؟

وی تاکید کرد: تاسف برانگیز اینجاست که اگر بپذیریم آموزش و پرورش امسال به صلاحدید خود تصمیم بر اضافه کردن عبارت خارج از ساعت درسی گرفته است نشان می دهد که با اصل برنامه و حضور دانش آموزان موافقت شده است و فقط قید زمان مورد تاکید قرار گرفته است.

مسئول گروه هنری یاس کبود بیان کرد: با کمال تاسف در یک اقدام بسیار تعجب بر انگیز این اداره اقدام به ارسال نامه ای به تمامی مدارس زیر نظر آموزش و پرورش نموده است که در آن صراحتا عنوان شده است که جنگ شادی از نظر این اداره غیر قانونی تلقی می شود! و مسئولیت هرگونه همکاری با این برنامه به عهده مدیر آموزشگاه می باشد.

وی این تصمیم را کاملا مغرضانه و در جهت ضربه زدن به هنرمندان این شهر هنر دوست دانست و بیان کرد: این در حالیست که آموزش و پرورش شهر سامن با آغوش باز از این برنامه کاملا شاد و آموزنده استقبال نموده است و در چند روز آینده میزبان هنرمندان جنگ شادی 96 خواهد بود، که جا دارد از این اقدام فرهنگی قدردانی کنم.

روزبهانی گفت: در پایان از همکاری و مساعدت دلسوزانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر و همچنین همکاری شهرداری ملایر صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی از راهیابی فیلم کوتاه «مدرسه آنالوگ» به بخش بین المللی جشنواره رشد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سعید فوداجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ از بین 3 هزار و 700 اثر ارسالی از 119 کشور جهان در پنجاه و سومین دوره جشنوراه بین‌المللی فیلم رشد جزو منتخب‌ها شد.

وی افزود: این اثر به بخش بین‌المللی این رویداد راه یافت و در حال پخش در عرصه ملی و بین‌المللی است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی یادآور شد: کارگردان این اثر احسان عمیدیان و تهیه‌کننده آن محسن سروریان بوده و این فیلم از تولیدات حوزه هنری خراسان جنوبی و محصولی از مرکز فیلم جوان سوره است.

به گفته وی محتوای این فیلم کوتاه در زمینه معلمی فداکار در زمان کرونا است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • تکذیب پیوست نامه صحرایی درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ دانشگاه رای را اجرا کند
  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد