Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:39:22 GMT

تغییر فرمانداری دزفول ناگهانی نبود

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۷۱۹۴۱

تغییر فرمانداری دزفول ناگهانی نبود

دزفول - معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: اکثر فرمانداران استان تغییر کرده و یا در مرحله تغییر هستند و تغییر فرماندار دزفول ۱۰۰ درصد ناگهانی نبوده و از مدت ها پیش در دست پیگیری بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرامند هاشمی زاده پیش از ظهر امروز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دزفول که به تودیع و معارفه فرماندار سابق و سرپرست فرمانداری دزفول اختصاص داشت، اظهار کرد: آصفی یکی از فرمانداران کهنه کار و باتجربه خوزستان است که همواره با توسعه گرایی در زمینه رونق اقتصادی که موتور محرکه هر سرزمینی است، گام های ارزشمندی برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به غیاب شریعتی استاندارخوزستان در این مراسم، افزود: وی در سمینار استانداران در تهران حضور داشت.

معاون عمرانی استانداری خوزستان در ادامه بابیان اینکه دزفول به گردن همه کشور حق دارد و از جایگاه بالایی برخوردار است، گفت: نیروی انسانی در دزفول یکی از امتیازات این شهر محسوب می شود؛ بنابراین سرپرست فرمانداری نیازی به جست و جو برای نیرو ندارد.

وی با بیان اینکه جایگاه خوبی برای فرماندار پیشین دزفول( آصفی) در استانداری در نظر گرفته خواهد شد، گفت: سرپرست جدید فرمانداری دزفول نیز یکی از نیروهای خلاق اجرایی با سابقه کار در بخش های مختلف است که بنا به تاکید استاندار خوزستان مبنی بر استفاده از نیروهای جوان به این پست منصوب شد.

معاون عمرانی استانداری خوزستان اضافه کرد: نیروهای جوان و خلاق از توانایی و جنب و جوش زیادی برخوردارند که باید از این نیروها بیشترین استفاده را در جهت توسعه دزفول برد.

هاشمی اضافه کرد: اکثر فرمانداران استان تغییر کرده و یا در مرحله تغییر هستند و تغییر فرماندار دزفول ۱۰۰ درصد ناگهانی نبوده و از مدت ها پیش در دست پیگیری بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب اله آصفی فرماندار سابق دزفول بنا به دلایلی که گفته می شد به دلیل عدم حضور استاندار در این مراسم بود، در مراسم تودیع خود حضور نیافت. 

فرامندهاشمی و عالمی نیسی معاونان استاندار خوزستان به جای شریعتی در این جلسه حضور یافتند. 

ارسلان شهنی از سال ۹۳ تاکنون به عنوان شهردار منطقه ۷ اهواز مشغول به فعالیت بوده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

بعد از مذاکره باشگاه فولاد خوزستان با فدراسیون فوتبال، زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی تغییر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی به دلیل اظهارات خود بعد از بازی آلومینیوم اراک- فولاد خوزستان، به کمیته انضباطی فراخوانده شد. فدراسیون فوتبال این خبر را در ساعت پایانی روز 12 اردیبهشت 1403 اعلام کرد. این در حالی است که او همان شب به همراه تیم خوزستانی از اراک به خوزستان بازگشت.  روزهای بعد از این با تعطیلات و ایام آخر هفته همزمان شد. ضمن اینکه شاگردان ویسی در روز هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از هفته بیست و ششم لیگ باید مقابل تراکتور بگیرند.

ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد

با توجه به حساسیت مسابقه و جایگاه نماینده خوزستان در جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور همچنین دوری مسیر، باشگاه فولاد با فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی مذاکراتی انجام داد. بعد از انجام این مذکرات مقرر شد که ویسی بعد از بازی حساس هفته بیست و ششم لیگ با تعیین تاریخ جدید رسیدگی توسط کمیته انضباطی به این مرجع قضایی فوتبال رسیدگی کند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ویسی را به علت نقض ماده 71 مقررات انضباطی فراخوانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • دلیل بارش‌های ناگهانی و سیل آسا در ایران چیست؟