Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه فروشندگان میوه وتره‎بار گفت: با توجه به کاهش گوجه فرنگی در میادین میوه و تره بار قیمت این محصول به کیلویی 4000 تومان رسیده است.

حسین مهاجران در گفت‎وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، در خصوص علت افزایش قیمت گوجه ‎فرنگی بیان کرد: به علت اتمام گوجه اطراف و حومه تهران در میادین شاهد افزایش قیمت گوجه تا سقف 4000 تومان هستیم که این روند تا 10 روز آینده ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: تا عرضه گوجه از شهرهای جنوبی کشور از چابهار تا بوشهر و کندوان آغاز نشود قیمت گوجه گران خواهد بود.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه وتره‎بار با اشاره به اتمام فصل نارنگی تصریح کرد: با توجه به اتمام فصل نارنگی و کم شدن آن در میادین قیمت هر کیلو از این میوه به 5000 هزار تومان رسیده است.

مهاجران تاکید کرد: قیمت هندوانه و انار پس از شب یلدار 15 درصد کاهش داشته و هر کیلو هندوانه از 2500 تومان به 1500 تومان و هر کیلو انار از 9000 تومان به 7000 تومان رسیده است.

وی در انتها خاطر نشان کرد:قیمت سایر میوه ها در میادین میوه و تره بار ثابت بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر کیلو زعفران؛ ۱۱۰ میلیون تومان!

امروز ۳ اردیبهشت قیمت هر کیلو زعفران در بازار ۱۱۰ میلیون تومان است.

به گزارش ایلنا، این گزارش حاکی است که نرخ زعفرانی که کشاورز در اختیار بازار قرار می‌دهد؛ ۳۰ میلیون تومان در هر کیلو است.

لازم به ذکر است؛ قیمت هر گرم زعفران حدود ۲۰۰ هزار تومان است.

یادآور می‌شود؛ نرخ گرمی اعلام شده این محصول حدودی بوده و قمیت آن با توجه به برند‌ها و بازار‌های مختلف؛ متفاوت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • هر کیلو زعفران؛ ۱۱۰ میلیون تومان!
  • قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت
  • قیمت میوه در میادین تره بار
  • اعلام قیمت انواع میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره‌‌بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی در میادین میوه و تره‌بار