Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - علي دايي در پيامي اينستاگرامي از جمع آوري کمک هاي مردمي براي بازسازي مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا ، پس از زلزله کرمانشاه و خسارات سنگين جاني و مالي علي دايي براي امداد رساني به مناطق زلزله زده، دراينستاگرام شماره حساب و آدرس مکاني را اعلام کرد تا مردم بتوانند کمک هاي غيرنقدي و نقدي خود را از طريق او به دست مردم زلزله زده کرمانشاه برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علي دايي امروز در ويدئويي اينستاگرامي گزارشي از کمک نقدي 9 ميليارد و 600 ميليون توماني و ارسال 6 کاميون و تريلي کمک غيرنقدي به مردم زلزله زده تا به امروز خبر داد. دايي همچنين گفت با چند شرکت ساختمان سازي صحبت هايي انجام داده و قرار است با هماهنگي وزير راه و شهرسازي دو روستاي زلزله زده را بازسازي کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رآی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی این مربی طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک