Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز؛ مجمع فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی استان همدان در اطلاعیه ای اعلام کرد به مناسبت فرا‌رسیدن نهمین سالروز در هم شکستن فتنه 88 و خلق حماسه عظیم 9 دی به دست توانای مردم با بصیرت ایران اسلامی، جمعی از خبرنگاران دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان در نظر دارند به پاس حرکت خودجوش مردم همدان در 7 دی ماه سال 88 بر سر مزار سردار فتنه شکن، قافله‌سالار شهدای مدافع حرم، سرلشکر پاسدار شهید" حاج حسین همدانی" حاضرشده و با این شهید معزز تجدید بیعت کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این اطلاعیه از خانواده وهم‌رزمان و هم‌سنگران این شهید معزز،خانواده معظم شهدا و ایثارگران، فعالان فرهنگی و اقشار مختلف مردم دعوت به عمل آ»ده است تا در این برنامه، گرمی بخش محفل اهالی رسانه همدان باشند.


لازم به ذکر است این مراسم پنجشنبه،7 دی ماه ساعت 16 در گلزار شهدای همدان، مزار سرلشکرپاسدار، سردار شهید "حاج حسین همدانی" با سخنرانی "حاج محمدعلی پرزاد"، رییس هییت رزمندگان ثارالله همدان برگزار می شود.

900

همدان 9 دی فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی

احمد شانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدامات حوزه صمت در استان همدان اظهار کرد: باتوجه به سیاست گذاری های دولت و تکلیفی که به صورت قانونی برای ادارات تعریف شده، در این موارد سعی شد تا تمام موارد و مسائل طرح جوانی جمعیت به صورت مناسب به انجام رسد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این موضوع باید بتوانیم با ایجاد اشتغال و بسترسازی حوزه واحدهای صنفی، صنعتی و معدنی که هرکدام به نوبه خود ارزش افزوده بسیار خوبی را در استان به صورت غیرمستقیم در حوزه جوانی جمعیت ایجاد خواهند کرد.

مدیرکل صمت استان همدان تصریح کرد: همچنین ایجاد اشتغال و کارآفرینی که افراد منجر با این می شوند که نسبت به اقتصاد خانواده که یکی از ارکان حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

شانیان با بیان اینکه اشتغالزایی بسیار خوبی را در استان شاهد هستیم، افزود: در استان همدان امروز، کار هست اما کارگر و کارمند در بخش خصوصی نداریم.

وی با اشاره به اینکه نیازهای مردم ما در حوزه بازار در شهرستان های همدتن متفاوت عمل می کنند اما در مجموع اگر بخواهیم مرکز استان را ملاک قرار دهیم، در دسترس بودن اقلام و کالاهای که باید برای ابتدای زندگی را شاهدیم.

شانیان با اشاره به برگزاری جشنواره های مختلف و تخفیفات متعدد نیز از افزایش قدرت خرید مردم سخن گفت.

وی افزود: استان همدان یکی از استان های است که تورم کمتری را نسبت به سایر استان ها تجربه کرده که این امر به صورت مستقیم با سفره و معیشت مردم و خانواده ها و تشکیل خانواده برای افراد موثر خواهد بود.

وی در تشریح این موضوع اظهار کرد: اقلام اولیه مانند شیرخشک، پوشک و سایر موارد که برای فرزندان باید در دسترس باشد، در دسترس مردم است و نرخ آنها نیز در سیاست گذاری های وزارت صمت گنجانده شده است.

کد خبر 6092915

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان