Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر گفت: حماسه ۹ دی روز نمایش میثاق امت با ولایت فقیه و رهبری نظام جمهوری اسلامی بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نوروزی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی که با حضور مسئولان ادارات شهرستان اسلامشهر در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: حماسه 9 دی روز نمایش اقتدار بصیرت و میثاق امت با ولایت فقیه و رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: روز 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان یوم‌الله ثبت شده و به همان میزانی که روزهای 12 و 22 بهمن‌ماه دارای ارزش و اهمیّت هستند این روز نیز جزو روزهای مهّم و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به واقعه هجرت رسول اکرم(ص) از مکه به مدینه افزود: سرنوشت انقلاب و اسلام در روز 9 دی تعیین و مشخص شد و حماسه این روز بزرگ، حیات دوباره به اسلام و انقلاب بخشید.

نوروزی تأکید کرد: قدرت‌نمایی پروردگار عالم در حماسه 9 دی را نباید از یاد برد و همواره باید این روز مهّم و سرنوشت‌ساز را گرامی داشت و هر سال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته ابعاد مختلف این واقعه مهّم را برای نسل‌های بعد بیان و بازخوانی کرد.

وی در ادامه با تشریح برخی اقدامات دشمن در فتنه 88 تصریح کرد: در آن فتنه بزرگ که به دست فتنه‌گران داخلی و خارجی و با حمایت همه شیاطین عالم و استکبار جهانی رُخ داد، در روز 9دی ملت آزاده و با بصیرت و آگاه ایران اسلامی بار دیگر احساس تکلیف کردند و با حضور پرشور خود در صحنه حمایت از ولایت، آب بر آتش فتنه‌گران ریختند.

امام جمعه شهرستان اسلامشهر در پایان خاطرنشان کرد: باید برای بزرگداشت یوم‌الله 9 دی و تبیین ابعاد مختلف فتنه 88 با بسیج تمام امکانات و تجهیزات یاد و خاطره این روز مهّم و تاریخی را گرامی داشت و به نسل‌های بعدی انتقال داد.

انتهای پیام/

R7840/P1357/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس

دریافت 49 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دهم اردیبهشت ماه یادآور بازگشت جزایر خلیج‌فارس به ویژه جزیره سرخ‌گون هرمز به دامان میهن است؛ روزی که سربازان ایرانی به فرماندهی امامقلی‌خان حاکم ایالت فارس موفق شدند با شکست پرتغالی‌ها آن‌ها را از خلیج‌فارس اخراج کنند.

کد خبر 6090421

دیگر خبرها

  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • چگونه سرنوشت یک نوجوان تغییر کرد/ پاهای هوتن شکیبا در بتن!
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا