Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -
جهت مشاوره رايگان تماس بگيريد

02188391965
بيماري‌هاي پنهان اثر گذار بر روي ميليون‌ها زن:
زنان در سنين مختلف زندگي به علت تغيير در شرايط دستگاه تناسلي و واژن، به طرز اجتناب ناپذيري تجربه‌هاي متفاوتي از رابطه جنسي را خواهند داشت. اين موضوع کيفيت زندگي شان را از لحاظ فيزيکي، روانشناسي و جنسي شديداً تحت تأثير قرار مي‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زايمان (علي الخصوص زايمان طبيعي) و يائسگي از جمله مواردي هستند که بر محيط واژن اثر گذاشته و هر کدام از آن‌ها مشکلات متفاوتي را مي‌تواند بوجود آورد.
بسياري از بانوان از صحبت کردن در مورد مشکلاتي مانند خارش، خشکي و درد هنگام نزديکي و يا بي‌اختياري ادرار خود حتي با پزشک زنان اجتناب مي‌کنند. به همين دليل، وسعت اينگونه بيماري‌ها دست کم گرفته شده است، در حالي که اين بيماري‌ها در ميان زنان در رده‌هاي سني مختلف رايج بوده و در طول زمان وخيم‌تر مي‌شود. اين موضوع بدان معني است که اينگونه بيماري‌ها موقتي نيستند و تا زماني که درمان نشوند، از بين نمي‌روند.

درمان نوين با ليزر ژوليت:
بهترين درمان جايگزين جراحي و هورمون تراپي
ژوليت، درماني کم تهاجم است که بدون نياز به هورمون تراپي براي تمام بانواني توصيه مي‌شود که به روش‌هاي تهاجمي مانند جراحي و يا هورمون تراپي و عوارض ناشي از آن‌ها تمايلي ندارند.
در طول دوران يائسگي، بعد از زايمان و بعد از درمان سرطان، ليزر Juliet پاسخي مناسب براي مبارزه با علايم، مشکلات ناخواسته و نگه داشتن شرايط مطلوب محيط واژن براي تمام بانوان در تمام سنين مي‌باشد که باعث ارتقاء سلامتي و بهبود کيفيت زندگي بيمار مي‌گردد.

درماني سريع، بدون درد و کم تهاجم شامل:
درمان آتروفي واژن قبل و بعد از يائسگيدرمان خشکي، خارش و سوزش ناحيه واژنافزايش لغزندگي ناحيه واژنافزايش الاستيسيته و بهبود قوام بافت واژندرمان بي‌اختياري ادرار (Mild Stress Urinary Incontinence)درمان علائم و مشکلات تناسلي و ادراري مربوط به يائسگيدرمان شلي و جوانسازي واژندرمان درد هنگام نزديکيافزايش رضايت جنسيبرطرف کردن تيرگي ناحيه تناسلي

چرا از ليزر ژوليت استفاده کنيم؟
Juliet در ميان ليزرهاي زنان، کاملاً متفاوت بوده و بهترين گزينه مي‌باشد. Juliet به دليل بهره گيري از ليزر اربيوم ياگ (Er:YAG) با طول موج 2940nm در مقايسه با ساير ليزر‌ها بيشترين ميزان جذب آب را دارا است. به همين دليل و به خاطر وجود رطوبت بر روي سطح واژن، ليزر Juliet بيشتر از ساير ليزر‌ها جذب در رطوبت ناحيه واژن شده و به دور از اثرات جانبي، موجب تاثير بيشتر مي‌گردد که اين مهمترين مزيت ليزر ژوليت نسبت به ساير ليزر‌ها مي‌باشد.
بلافاصله بعد از جلسه اول درمان با Juliet، بهبودي علائم و کاهش نسبي مشکلات ذکر شده مشاهده مي‌شود. خارش، سوزش و درد در هنگام نزديکي از بين رفته و علائم بي‌اختياري ادرار، به طور قابل ملاحظه‌اي کاهش مي‌يابد. به دنبال جلسه تکميلي درمان با Juliet، تغيير قابل ملاحظه‌اي در مشکلات و ناراحتي‌هاي بيمار ديده شده و رضايتمندي بالايي از سوي بيماران گزارش شده است و اين بهبود کيفيت زندگي بيمار تا مدت‌ها ادامه مي‌يابد.
Juliet سبب تحريک مخاط واژن شده به طوري که بافت واژن، الاستيسيته و لوبريسيته خود را مجدداً بدست آورده و ضخامت و نرمي مطلوبي را نشان مي‌دهد. همچنين کيفيت بافت کف لگن (Pelvic floor) ارتقاء يافته و در نهايت موجب قوي‌تر شدن بافت واژن و حمايت بافت داخلي و ديواره‌هاي واژن مي‌گردد.

مزاياي Juliet:
داراي تأييديه FDA آمريکا و CE اروپاعدم سوختگي و ايجاد چسبندگي و عارضه برخلاف ليزر Co2 بهبودي سريع با ماندگاري بيشتربدون نياز به بي هوشيتعداد جلسات کمتر نسبت به ساير ليزر‌ها
کمپاني Asclepion آلمان، توليد کننده ليزر Juliet يکي از معتبرترين توليد کنندگان انواع ليزر از جمله Er:YAG و CO2 در جهان مي‌باشد. محققين اين شرکت به دليل مشاهده عوارض کمتر و نتايج بهتر ليزر Er:YAG نسبت به ليزر CO2، اين نوع ليزر را جهت جوانسازي و درمان آتروفي واژن و SUI توصيه نموده اند.
مطالعات بافت شناسي نشان مي‌دهد کلاژن سازي (Neocollagenesis) و ساخت عروق (Angiogenesis) در تمام نمونه‌ها بعد از يک جلسه درمان و با گذشت هفت روز قابل مشاهده مي‌باشد. تمام بيماران با گذشت هفت روز از درمان، افزايش لوبريکانت، کاهش يا حذف درد هنگام نزديکي، بهبود کيفيت رابطه جنسي و بهتر شدن بي‌اختياري ادرار را گزارش کرده‌اند.

تجربه جهاني پزشکان در مورد ليزر ژوليت:
دکتر Anke Mothes از کشور آلمان
متخصص زنان و جراح Pelvic Floor - کلينيک دانشگاه Jena - آلمان
بيشتر بيماران من که تحت درمان با ژوليت بوده‌اند، بهبودي در علائم ادراري- تناسلي را بعد از 2 جلسه درمان و با فاصله 6 هفته‌اي گزارش کرده‌اند. درمان با ژوليت، بدون نياز به جراحي و هورمون تراپي، با حداقل تهاجم و بدون درد و اتلاف زمان زياد، مي‌باشد. ژوليت، درماني جديد و جايگزين براي متخصصين زناني مي‌باشد که مي‌خواهند کيفيت زندگي بيمارانشان را در بالاترين سطح بهبود بخشند.
دکتر Evgini Leshunov
متخصص اورولوژي - کلينيک پروفسور Yutshovkayas مسکو - روسيه
ژوليت ابزاري کامل براي کار‌ها و درمان‌هاي روزمره من مي‌باشد، چون مي‌توانم درمان‌هاي مختلف از جمله آتروفي واژن، بي‌اختياري ادرار، شلي و افتادگي واژن را درمان کنم. ژوليت راه جديدي را براي متخصصين زنان و اورولوژيست‌ها باز کرده و کمک مي‌کند تا نتايج کلينيکي به سطحي جديد و متفاوت برسد و اجازه مي‌دهد تا بيماراني که با انجام عمل جراحي و هورمون تراپي دچار مشکل مي‌شوند، با روشي کم تهاجم و بدون جراحي و بدون نياز به هورمون تراپي درمان شوند.

پرفسور Rodolf Hilani و دکتر Stefano Manodoro
مدير دپارتمان زنان و نازايي بيمارستان San Gerardo
دانشگاه Milano - Bicocca ايتاليا
ما ژوليت را به عنوان انتخابي جديد و عالي براي بيمارانمان يافتيم. تمام بيمارانمان که تحت درمان با ژوليت بوده‌اند، سلامتي واژن و بهبود در کيفيت زندگي شان را تجربه کرده‌اند.
دکتر Enas Alawi مدير دپارتمان جراحي چاقي
بيمارستان خصوصي Algarhoud - دبي
در دپارتمان جراحي چاقي، از ژوليت در درمان بي‌اختياري ادرار و شلي و افتادگي واژن در بيماران با BMI بالاي 40، استفاده مي‌شود. نتايج در مقايسه با انتظارات اوليه، بسيار رضايت بخش بوده است. بيماران با ژوليت تغيير در زندگيشان را بدون نياز به جراحي و هورمون تراپي و مهمتر از همه بدون عوارض، تجربه مي‌کنند و راضي هستند.
تجربه جهاني بيماران با ليزر ژوليت:
خانم دانيلا، سن 45 سال از انگلستان
من به توصيه متخصص زنان تحت درمان با ژوليت قرار گرفتم. رابطه جنسي و زناشويي من رضايت بخش نبود و من نمي‌توانستم اين را بپذيرم. تأثير درمان روي من بسيار آشکار بود و در طول درمان بهبودي چشمگيري داشتم. يک ماه بعد از اولين جلسه درمان متوجه سفتي و تنگي واژن شدم. اين درمان تغييري بزرگ در زندگي من ايجاد کرده و احساس مي‌کنم به سن 18 سالگي‌ام برگشته‌ا‌م.
خانم لورا، سن 54 سال از ايتاليا
رابطه زناشويي من به طور کامل تغيير کرده بود. چرا که وارد مرحله يائسگي شده بودم. به جاي لذت بردن از رابطه جنسي، لحظات سخت و درد آوري داشتم. يکي از دوستانم ژوليت را به من پيشنهاد کرد و من تنها مي‌توانم بگويم، از ژوليت و متخصصيني که اين درمان را انجام دادند سپاسگزارم در چند دقيقه زندگي من تغيير کرد و حالا احساس مي‌کنم دوباره به دوران قبل از يائسگي برگشته‌ام.

شرکت Asclepion بيش از 35 سال به توليد انواع ليزرهاي پيشرفته در زمينه‌هاي پوست، زيبايي و جراحي پرداخته و به عنوان شرکتي پيشرو در اين حوزه شناخته مي‌شود. اين شرکت در قلب اپتيک دنيا در مرکز صنعت اپتيک کشور آلمان در شهر Jena واقع شده است و از پشتيباني صنعتي و اپتيکي شرکت Carl Zeiss در امر تحقيق و گسترش تکنولوژي‌هاي جديد بهره مي‌برد.
دکتر شهناز شايان فر
جراح و متخصص زنان، زايمان و نازايي

02188391965

شرکت مهر آشکار نماينده انحصاري شرکت Asclepion آلمان

02188955154
02188961814
09129301128
ما را در شبکه هاي اجتماعي دنبال کنيد.

آدرس: تهران، خيابان دکتر فاطمي، خيابان پروين اعتصامي، پلاک 28، ساختمان مهر آشکار

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۳۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت سلاح لیزری با نانوذرات توسط دانشمند ایرانی

بیوفیلم‌ها، ساختارهایی هستند که در آنها، باکتری‌ها پنهان می‌شوند تا از گزند دارو و عوامل آنتی‌باکتریال مصون بمانند. به تازگی مریم حاج‌فتحعلیان و همکارانش با استفاده از نانوذرات و لیزر، ابزاری برای از بین بردن بیوفیلم‌ها ارائه کردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بیوفیلم‌ها، ساختارهایی هستند که در آنها، باکتری‌ها پنهان می‌شوند تا از گزند دارو و عوامل آنتی‌باکتریال مصون بمانند. به تازگی مریم حاج‌فتحعلیان و همکارانش با استفاده از نانوذرات و لیزر، ابزاری برای از بین بردن بیوفیلم‌ها ارائه کردند.

یافته‌های اخیر محققان دانشگاه پنسیلوانیا نشان می‌دهد که ترکیب نور لیزر و نانوذرات طلا پوشیده از نوعی قند می‌تواند به سرعت، تجمع باکتریایی موسوم به بیوفیلم را از بین ببرد. این نابودسازی بیوفیلم‌ها که باعث پوسیدگی دندان و آلوده شدن زخم‌ها می‌شود، بدون نیاز به آنتی بیوتیک انجام می‌شود. این گروه یافته‌های خود را روی موش‌ها مورد آزمایش قرار داده‌اند.

این گروه نشان داد که این روش موثرتر از مواد ضدعفونی‌کننده و آنتی‌باکتریال برای از بین بردن بیو‌فیلم‌ها عمل می‌کند.

در حالی که پوسیدگی دندان تقریباً نیمی از مردم جهان را تحت تأثیر قرار داده، زخم‌های دهان نیز به عنوان یکی از مشکلات رایج در جهان قلمداد می‌شود.

ترمیم عارضه‌های استخوانی با استخوان‌سازهای نانویی

مفهوم بیوفیلم به جمعیتی از باکتری‌ها اطلاق می‌شود که با ترشح یک ماده چسب مانند، سپری در اطراف خود ایجاد می‌کنند تا در برابر عوامل ضدباکتری مقاومت کنند. بیوفیلم‌ها در بدن انسان مشکل‌آفرین بوده و برای زخم‌های یک تهدید جدی هستند به طوری که روند بهبود را به تأخیر می اندازند.

لوئیزا راسل از محققان این پروژه می‌گوید: با استفاده از این پلتفرم، می‌توانید بیوفیلم‌ها را بدون نیاز به آنتی‌بیوتیک از بین برد. همچنین این روش به بیمارانی که به آنتی‌بیوتیک حساسیت دارند کمک شایانی می‌کند.

مریم حاج‌فتحعلیان و همکارانش با محصور کردن کره‌های طلا در قفس‌های مولکولی ابزاری ساختند که می‌تواند برای از بین بردن بیوفیلم‌ها استفاده شود. روی سطح این قفس مولکولی، محققان دکستران قرار دادند که یک نوع قند است که معمولاً در ساختار بیوفیلم‌ها به کار می‌رود. با این پوشش قندی، می‌توان اطمینان حاصل کرد که این ساختار مولکولی به  بیوفیلم متصل می‌شود. تابش لیزر به نانوذرات باعث درخشش آنها شده و همچنین بخشی از این نور به گرما تبدیل می‌شود که با استفاده از روش فتوترمال می‌توان بیوفیلم‌ها را از بین برد.

طلا یک ماده ایده‌آل برای درمان فوتوترمال است، هم به این دلیل که به راحتی نور را به گرما تبدیل می‌کند و هم این که غیرسمی است.

محققان نانوذرات فوتوترمال خود را بر روی دندان و زخم موش‌ها آزمایش کردند که نتایج امیدوارکننده‌ای به دست آمد. لیزر مادون قرمز موجب از بین بردن تمام پلاکت‌های باکتریایی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک فوری برای درمان دختر یتیم و جراحی مادر بی سرپرست
  • این سبزی خوشمزه درمان کم خونی است
  • افزایش ۱۵ درصدی مراجعه بیماران به بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز
  • قدرتمند‌ترین لیزر صوتی جهان خلق شد
  • ساخت سلاح لیزری با نانوذرات توسط دانشمند ایرانی
  • ساخت سلاح لیزری برای بی‌خانمان کردن باکتری‌ها!
  • ساخت سلاح لیزری برای از بین‌ بردن باکتری‌های دندان
  • انجام دو عمل جراحی تعویض مفصل لگن در بیمارستان مهر امام علی (ع) تکاب 
  • کشف دستگاه‌های لیزر و زیبایی قاچاق به ارزش بیش از ۸ میلیارد تومان
  • کشف دستگاه‌های لیزر و زیبایی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد تومان