Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز،در افتتاحیه این نمایشگاه دکتر پوریوسف میاندوآب و سید سیاح مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، معاونان واحدهای سما استان به همراه معاونان آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، اولیای دانش آموزان و اصحاب رسانه حضور داشته و از این نمایشگاه بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر پوریوسف و سید سیاح با تشکر از عوامل اجرایی و برگزارکنندگان این نمایشگاه با مخترعان و مبتکران حاضر در غرفه‌ها گفتگویی کوتاه داشته و بر حمایت مادی و معنوی از ابتکارات و نوآوری‌های دانشجویان و دانش آموزان تاکید کردند.

بازدید از آسمان نمای اختر شناسی (آموزش ناوبری فلکی)، برگزاری مسابقه، تجلیل از برگزیدگان پژوهشی حوزه معاونت سما ارومیه، مصاحبه جلالی دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان با اصحاب رسانه از برنامه های جنبی این نمایشگاه بود.

204

تجلیل از برگزیدگان پژوهشی حوزه معاونت سما ارومیه نمایشگاه آثار پژوهشی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند

امیر سیاح رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت صمت گفت: به طور کلی خدمات دولت به صورت غیر مستقیم در حال انجام است، ولی امروزه از طریق شناسه یکتا این خدمات صورت می گیرد. 

به گفته رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت صمت، افرادی که مجوزهای شناسه یکتا را نداشته باشند نمی توانند خدمات دریافت کنند.  اگر تولید کننده و یا فعال اقتصادی باشند شامل این گروه خواهد شد. 

 سیاح تصریح کرد: با شناسه یکتا تمامی افراد می توانند نوع فعالیت عرضه کننده خدمت را تشخیص دهند و از نوع فعالیت عرضه کننده خدمت فعالان اقتصادی اطمینان حاصل کنند.

 او تصریح کرد: درگاه ملی مجوزها باعث شده جلوی تخلفات ،کالاهای فیک و  دیگر موارد گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان