Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران معتقد است عیار واقعی تیم استقلال در بازی برگشت جام حذفی و در آبادان مشخص خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا رجبی ، پیشکسوت باشگاه استقلال درمورد وضعیت این تیم گفت:

استقلال متاسفانه این فصل را با نتایج ضعیف آغاز کرد و ما هم در همان زمان انتقاداتی را در رابطه با تیم مطرح کردیم که یکی از این انتقادات این بود که بازیکنان شرح وظایف مشخصی ندارند و تیم تغییرات زیادی در ارنج خود دارد و جابجایی های زیاد تاثیرات منفی در نتیجه گیری استقلال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا رجبی افزود:

با آمدن آقای شفر دقیقاً بازیکنان شرح وظایف مشخصی پیدا کرده‌اند و او کم‌کم توانست به ترکیب ایده آل خود دست پیدا کند، البته اینکه بخواهیم بگوییم استقلال کاملاً آن تیمی‌شده که ایده آل همه هواداران است، کمی زود است و به نظر من نباید به آمارها زیاد توجه کرد.

او با اشاره به جام حذفی هم گفت:

استقلال در جام حذفی یک بازی نه چندان سخت مقابل ایرانجوان داشت و بعد هم با صنعت نفت آبادانی بازی داشت که به نظر تیمی خسته بود و سرمربی آنها هم اعلام کرد ما لیگ را فدای جام حذفی کردیم، با توجه به این مطالب به شخصه اعتقاد دارم عیار استقلال در بازی برگشت جام حذفی در آبادان مشخص خواهد شد.

رضا رجبی در ادامه خاطرنشان کرد:

به لحاظ فنی استقلال در چند شاخصه بسیار خوب عمل می کند، تیم زمانی که توپ را از دست می دهد، بلافاصله برای گرفتن توپ، با برنامه بر روی حریف فشار می‌آورد و شفر بیشتر از بازیکنانی استفاده می‌ کند که قابلیت‌ های مانند حفظ توپ دارند، استفاده از فرشید باقری، داریوش شجاعیان، کریمی و برزای دلیلی بر همین مدعا است، به طور کلی استقلال با آمدن شفر به استقلال ایده آل نزدیک شده است.

بخش دیگری از صحبت‌های مدافع اسبق استقلال درباره همدلی به وجود آمده درون تیم بود، او در این رابطه اظهار کرد:

بنده در آخرین کلاسی که برای مدرک تاپ لاینسس در فوتبال گذرانده ام، مدرس دانمارکی تاکید زیادی بروی موضوع همدلی و صداقت درون تیمی داشت، یک مربی نقش بسیار مهمی در اتحاد و همدلی بین بازیکنان درون زمین و نیمکت ایفا می کند، من فکر می کنم شفر صادقانه و از ته قلب با بازیکنان صحبت می کند و توانسته بازیکنان را بهم نزدیک تر کرده و رفاقت ها در استقلال بیشتر شده است.

بخش پایانی صحبت‌های رضا رجبی استقلال درمورد شکایت مرفاوی از آبی‌پوشان پایتخت و احتمال حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا به موجب این شکایت بود، او با بیان اینکه متاسفانه در فوتبال ما مسائلی پیش آمده که ما هم مجبور می شویم پول پرداخت کنیم و هم آبروی مان در عرصه بین المللی می رود گفت:

بنده به عنوان یک استقلالی فکر می کنم وقتی تیم در آستانه حذف باشد، هرکسی از منافع شخصی خود برای منافع بزرگتری مانند منافع تیمی می گذرد اما نباید یک طرفه به قاضی برویم، صمد مرفاوی یک استقلالی است و فکر می کنم شکایت او به پنج-شش سال پیش برمی‌گردد این که در این پنج و شش سال گذشته چرا مدیران استقلال پول او را نداده‌اند ۱ سوال بی پاسخی است؟ من در این باره فکر می‌کنم که موضوع یک سوء تفاهم باشد و به هر حال امیدوارم این مشکل حل شود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود

ستاره نروژی سیتی نمی تواند تیمش را مقابل برایتون همراهی کند. 

طرفداری | منچسترسیتی در دیدار روز پنجشنبه لیگ برتر مقابل برایتون،  ارلینگ هالند را در اختیار نخواهد داشت. هالند به دلیل مصدومیت عضلانی، بازی نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل چلسی را از دست داد و حالا حضورش در ورزشگاه آمکس هم منتفی شده است.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد که مصدومیت مهاجم 20 گله تیمش جدی نیست و او می‌تواند برای بازی یکشنبه مقابل ناتینگهام فارست به میدان برود. همچنین با بهبودی فیل فودن و جان استونز، اوضاع تیم برای این دو بازیکن که پیش‌تر با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کردند، بهتر شده است. 

ارلینگ برای فردا آماده نیست، اما دو بازیکن دیگر (فودن و استونز) آماده هستند. مشکل او جدی نیست، اما او نمی تواند در این بازی حاضر باشد. 

 ترکیب چرخشی بی معنی است

نمی‌دانم «ترکیب چرخشی» به چه معناست. هر بازیکنی سزاوار بازی کردن است. هر کسی ترکیب اصلی مورد علاقه خود را دارد، اما همه در تیم سهم خودشان را دارند. حالا سه یا چهار روز از آخرین بازی مقابل چلسی می‌گذرد و فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل است. 

 برایتونِ دزربی فوق العاده است

جدال با برایتون به خاطر سبک بازی ما یکی از سخت‌ترین بازی‌هاست. هر فصل بیشتر از قبل آنها را تحسین می کنم و هر فصل بازی کردن مقابل تیم دزربی دشوارتر می شود. آن ها مشکلات زیادی داشتند، بازیکنان مهمی مانند کولویل، کایسدو، مک آلیستر فروخته شدند. آن ها بازیکنان مهمی بودند. دزربی در برایتون عملکرد فوق العاده ای داشته است. 

 بارها در این وضعیت قرار داشته ایم

همه بازی های ما پرهیجان و مهم هستند، اما این بازی سرنوشت‌ساز است. حالا هر اشتباهی می تواند کار را برای ما پیچیده کند، اما خب همین که هست! خوشبختانه سال های اخیر بارها در چنین شرایطی حضور داشته ایم، بنابراین می‌دانیم هدفمان چیست. من خودم از حضور در چنین شرایطی لذت می برم اما در نوامبر و دسامبر همین گونه بود. مهم این است که بازیکنان بهترین عملکرد خودشان را داشته باشند چون من کسی نیستم که به زمین می رود. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • عکس‌| آماده‌باش به جانشین اسماعیلی‌فر در پرسپولیس
  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟