Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-09@00:30:10 GMT

مراسم معارفه شهردار شریف‌آباد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۷۴۱۸۵

مراسم معارفه شهردار شریف‌آباد برگزار شد

مراسم معارفه شهردار شریف‌آباد با حضور مسئولان شهرستان پاکدشت برگزار و مسئولان در این مراسم بر امانت‌داری و تلاش در مسیر تحقق مطالبات مردم تاکید کردند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری ارم خبر ؛ مراسم تکریم و معارفه شهرداران شریف‌آباد با حضور مسئولان شهرستان شریف‌آباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پازوکی، رئیس شورای شهر شریف‌آباد طی سخنانی در این مراسم به ارائه گزارش ۱۰۰ روزه عملکرد شهرداری و شورای اسلامی پرداخت و گفت: با توجه به تاکیدات رئیس جمهوری پروژه جدیدی در این شهر کلنگ‌زنی نشده است و تمام پروژه‌های نیمه‌کاره به بهره برداری رسیده است.

علی صادقی، فرماندار شهرستان پاکدشت نیز با بیان این‌که انتخاب شهردار وظیفه شورای شهر است، اظهار داشت: هیچ تعهدی برگردن شهردار به‌واسطه انتخاب شدنش نیست.

وی از طاهری نسب، شهردار جدید شریف‌آباد خواست به سفارشات غیرقانونی حتی اگر از سمت شورای شهر باشد، ترتیب اثر ندهد.

حجت‌الاسلام قاسم خداپرست، امام جمعه شریف‌آباد نیز در ادامه این مراسم ضمن درخواست از مسئولان برای پیگیری شهرستان شدن شریف‌آباد و همچنین امانت دانستن مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران یک افتخار است و باید بدون در نظر گرفتن سلیفه‌های سیاسی و جناحی با داشتن اتحاد به مردم خدمت کرد.

محمد قمی، نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی درباره مسئله شهرستان شدن شریف‌آباد عنوان کرد: آرادان و سرخه به‌واسطه خواستگاه احمدی‌نژاد و روحانی شهرستان شده‌اند که نسبت به شریف‌آباد زیرساخت‌های آن‌ها کامل نیست و با توجه به مطالبات مردمی و امکانات کافی در این شهر، از مسئولان خواست در خصوص این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.

رحمتی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران با بیان تعهدات و وظایف شهرداری تاکید کرد: با توجه به زلزله خیز بودن کشور و قرار داشتن پاکدشت بر روی گسل ایوانکی که به ثبت هم رسیده است از مسئولین شهرستان خواست در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ کنند.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم پس از اهدای حکم طاهری نسب شهردار شریف‌آباد مسئولان و مدعوین به صرف ناهار دعوت شدند که این اتفاق در بخش شریف‌آباد یک رسم است و با منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی مغایر است.

انتظار می‌رود با توجه به مشکلات عمومی مردم و توصیه‌های مقام عظمای ولایت مبنی بر صرفه‌جویی در برگزاری چینین ضیافت‌هایی تجدید نظر به‌عمل آید.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد

دریافت 60 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6098670

دیگر خبرها

  • سکاندار شهرداری نجف‌آباد معرفی شد
  • شهردار شهر ربط معارفه شد
  • بیش از ۶ هزار نفر در فرایند برگزاری دور دوم انتخابات مشارکت دارند
  • اعتراض دانشجویان به تعطیلی ۲۳ ماهه مسجد دانشگاه شریف
  • عباس مرادی سکاندار شهرداری نجف آباد شد
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد