Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با بیان اینکه سطح مسابقات مطلوب بود، گفت: «توسعه ورزش در جمع همکاران دانشگاهی از سیاست‌های الزامی واحد دامغان است که از سوی ریاست واحد تاکید شده و با حمایت‌های واحد تلاش می‌کنیم به منظور تحکیم روابط همکاران و تامین انرژی و دستیابی به سلامت نسبی از رهگذر ورزش‌های عمومی و همگانی همت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
محمدرضا کبیریان راد، ابراز امیدواری کرد تا در آینده شاهد مسابقات بیشتر و با حضور گرم‌تر همکاران بویژه اعضا محترم هیات علمی باشیم.
کبیریان راد با قدرشناسی از همکاران حوزه دانشجویی و تربیت بدنی اظهار کرد: «با یاری همکاران، بازخود خوبی را از برگزاری این مسابقات دریافت کرده‌ایم و اقبال عموم همکاران سازمانی، نشان‌دهنده علاقه کارمندان و استادان به ورزش است.»
در این مسابقات 16 نفر در دو روز با هم رقابت کردند و در پایان علی‌اصغر پریمی کارشناس تربیت دینی واحد دامغان رتبه اول را از آن خود کرد و به ترتیب دکتر محمود بانی، معاون اداری و مالی و دکتر محمد دهقان طزره، مدیر گزینش واحد دامغان رتبه‌های دوم و سوم را حائز شدند.»

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
در این جلسه دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی داخل کشور و واحدهای برون مرکزی پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تصویب رسید.
همچنین دستورالعمل بازنشستگی کارکنان و اعضای هیأت علمی و نظام نامه تحول اداری و رتبه بندی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی اعضا کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.
در این جلسه دکتر علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی نویدادهم دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا حضور داشتند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1229573 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی 
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان