Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@06:07:08 GMT

پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان دقیق است

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۷۴۷۸۷

پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان دقیق است

کارشناس اداره هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از ادامه بارش های رگباری تا اواخر وقت امروز در سطح استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ولی بهره مند در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل در رابطه با وضعیت سامانه بارشی مستقر در آسمان استان گفت: از صبح امروز در شهرهای دهدشت،لنده و لیکک بارندگی گزارش شه است که میزان بارش تا ساعت 9:30 امروز در لنده 2 میلی متر،لیکک 1/2 میلی متر و دهدشت 0/7 میلی متر بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی استان از ادامه فعالیت این سامانه بارشی تا عصر امروز خبر داد و عمده فعالیت آن را به صورت رگباری عنوان کرد.

وی همچنین در واکنش به خبر یکی از سایت های استان مبنی بر اینکه پیش بینی هواشناسی استان دقیق تر است یا پیش بینی هواشناسی کشور ، اظهار کرد:پیش بینی هواشناسی استان این بود که میزان بارش در استان ضعیف خواهد بود در حالی که سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرده بود در استان کهگیلویه و بویراحمد بارش های بسیار خوبی وجود خواهد داشت ، و با توجه به میزان بارش ها همه متوجه شدند که پیش بینی هواشناسی استان دقیق تر بوده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد

مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان در اطلاعیه‌ای میزان پیش‌بینی بارندگی در نقاط مختلف استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، بنا به اعلام مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان و با توجه به پیش‌بینی تجمیعی هواشناسی، میزان بارش باران تا ۲۴ ساعت آینده در محور باغین – بردسیر و باغین – جوپار ۱۵ میلی متر، محور باغین – رفسنجان ۱۶ میلی متر خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است: میزان بارش باران در محور کرمان – کوهپایه ۱۰ میلی متر، محور زرند - حتکن ۱۲ میلی متر، محور زرند – کوهبنان (دشتخاک) ۱۲ میلی متر و محور زرند – راور (عیسی آباد) ۱۱ میلی متر است.

هم‌چنین طی ۲۴ ساعت آینده محور گلباف – حرمک - کشیت ۱۲ میلی متر، محور سیرچ - اندوهجرد ۱۰ میلی متر، محور سیرچ - شهداد ۱۰ میلی متر، محور راین - جیرفت ۱۰ میلی متر بارندگی خواهند داشت.

کد خبر 747900

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • ادامه بارش‌های رگباری در فارس تا عصر فردا
  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید