Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در جمع نمازگزاران مسجد جامع این شهرستان اظهار کرد: بسیاری از مردم نگران تعیین وضعیت انتصاب فرمانداری جدید هستند که متأسفانه این وضعیّت قفل شده است.
وی با بیان اینکه مسئولان شهرستان بر انتخاب گزینه بومی تاکید دارند، افزود: استانداری بر طبق قانون ابلاغی وزارت کشور بر انتصاب فرمانداری که از بدنه وزارت کشور بوده و نیروی مأمور به خدمت نباشد، تاکید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه باید با وجود همه محدویت ها، مصلحت عمومی مردم در نظر گرفته شود، افزود: متاسفانه هرکدام از گزینه‌های مطرح شده مصالح و معایبی دارد و آن عدم آشنای نیروی بومی با زیر و بم‌های مجموعه وزارت کشور و همچنین عدم آشنایی نیروی غیر بومی با منطقه و روستا‌های ابرکوه است.
ابرکوه در بخش توسعه ۲۰ سال از شهرستان‌های برخوردار استان عقب‌تر است
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان تأکید کرد: در جلسه‌ای با معاون سیاسی امنیتی تاکید شده که ابرکوه در بخش توسعه بیست سال از شهرستان‌های برخوردار استان عقب است و اگر فرماندار آینده این شهرستان ضعیف باشد چهل سال عقب می‌ماند، لذا تأکید براین است که سکان دار اجرائی شهرستان باید فردی توانمند، کاردان بوده و قدرت جذب اعتبارات را داشته باشد.
گفتنی است متعاقب گلایه مندی شدید امام جمعه ابرکوه از مقامات استان و مدیران کل نسبت به بی مهری در حق این شهرستان، معاون سیاسی امنیتی استانداری به همراه مدیر کل سیاسی و سرپرست فرمانداری برای ارائه پاره‌ای از توضیحات با امام جمعه دیدار کرده و در این دیدار حجت الاسلام حسینی بر گزینش نیروی بومی تاکید کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار در پاسخ به سئوال امام جمعه ابرکوه مبنی بر این که چگونه سرپرست فرمانداری فعلی ابرکوه که نامزد سمت فرمانداری تفت است و همچنین بسیاری دیگر از مسئولین، مأمور به خدمت هستند؛ گفت: این نیرو‌ها ابلاغ قبلی دارند و در این خصوص ابلاغ مجدّد شده که از تاریخ آن ابلاغ بر ممنوعییت جذب نیروی مأمور تأکید شده است.
امام جمعه ابرکوه در این دیدار تأکید کرد که همچنان به رایزنی با مسئولین ادامه خواهد داد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد

فرمانداری یزد در اطلاعیه‌ای از خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل اخیر خواسته تا جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن تماس بگیرند.

 در اطلاعیه‌ی فرمانداری یزد آمده.

با توجه به بارندگی‌های اخیر و بروز خسارت احتمالی ناشی از بارندگی و سیلاب، شهروندان شهرستان یزد جهت اعزام ارزیاب با شماره ۳۷۲۳۸۷۵۰ داخلی ۱ تماس حاصل بگیرند.
سایر شهرستان‌ها نیز از طریق بنیاد مسکن شهرستان و روستاییان نیز از طریق دهیار روستا جهت حضور تیم ارزیاب پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم