Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-05@03:35:25 GMT

بیکاری مرد؛ زمینه‌ساز وقوع همسرکشی

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۷۵۰۴۳

بیکاری مرد؛ زمینه‌ساز وقوع همسرکشی

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، مردی که همسرش را به قتل رسانده و پس از آن اقدام به خودزنی کرده است، در بازجویی‌ها جزئیات جنایت خود را شرح داد و گفت از مدت‌ها پیش با همسرش اختلاف داشت. 

 

این پرونده از نخستین ساعات بامداد ١١ آذرماه گشوده شد و کارآگاهان جنایی استان خراسان‌رضوی وقتی مطلع شدند زنی جوان بر اثر اصابت ضربات چاقو در بیمارستان جان باخته است، به آنجا رفتند تا تحقیقات خود را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنها فهمیدند این زن به نام نرگس همراه شوهر ٢٧ساله‌اش به نام بابک به بیمارستان منتقل شده و بابک نیز زخمی است. بررسی‌های مقدماتی نوع و عمق جراحات فاش کرد بابک خودزنی کرده است. به‌همین‌دلیل این احتمال داده شد که بابک بعد از کشتن همسرش اقدام به خودزنی کرده باشد. مرد جوان در همان بازجویی‌های اولیه این موضوع را تأیید کرد اما گفت چیز بیشتری از ماجرا به یاد ندارد و قادر به تشریح واقعه نیست.

 

کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود فهمیدند همسایگان این زوج که از صدای مشاجره آنها وحشت کرده بودند و می‌دانستند اتفاقی غیرمنتظره پیش آمده است در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی موضوع را اطلاع داده و مأموران بعد از حضور در محل با پیکرهای خونین این زوج مواجه شده بودند. پس از آن بابک و نرگس از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و اگرچه پزشکان تمام تلاش خود را برای نجات جان زن جوان به کار گرفتند شدت ضربات به‌گونه‌ای بود که این زن تسلیم مرگ شد.

 

افسران جنایی برای پی‌بردن به چگونگی وقوع قتل به محل سکونت این زوج رفتند و به پرس‌وجو از همسایگان پرداختند. یکی از اهالی ساختمان به پلیس گفت: «این زن و شوهر از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتند و تا جایی که ما در جریان هستیم قرار بود از هم جدا شوند اما شب حادثه دوباره با هم درگیر شدند و این اتفاق رخ داد».

 

متهم بعد از بهبودی نسبی برای بازجویی‌های تکمیلی به دادسرا منتقل شد. او که همچنان می‌گفت جزئیات ماجرا را به خاطر ندارد وقتی در برابر سؤالات پی‌درپی بازپرس ویژه قتل قرار گرفت،  به تشریح وقایع پرداخت. او گفت: «من و نرگس از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتیم و از وقتی من بی‌کار شدم دعواهایمان هم شدیدتر شد به‌گونه‌ای که تصمیم گرفتیم با وجود داشتن دختری شش‌ماهه از هم جدا شویم حتی به دادگاه خانواده هم رفتیم و در آنجا ما را به واحد مشاوره ارجاع دادند ولی پیش مشاور نرفتیم و به خانه‌مان برگشتیم و همچنان با هم زندگی می‌کردیم تا اینکه شب حادثه دوباره مشاجره کردیم. داد و فریادهای ما به حدی بلند بود که همسایگان مداخله کردند اما به آنها گفتم اتفاق خاصی نیفتاده و دعوا تمام شده است. آنها هم به خانه‌های خودشان رفتند».

 

متهم در ادامه اعترافاتش گفت: «پس از رفتن همسایگان من هم به پارکینگ رفتم و حشیش کشیدم. هیچ‌وقت جلوی همسرم مواد مخدر مصرف نمی‌کردم برای همین هم از آپارتمان خارج شدم اما وقتی دوباره برگشتم اصلا در حال خودم نبودم و تحت‌تأثیر مواد کنترلم را از دست داده بودم برای همین به‌سمت نرگس رفتم و دخترمان را از دستش گرفتم بعد چاقویی از آشپزخانه برداشتم و از پشت چند ضربه به او زدم و در ادامه خودزنی کردم و از حال رفتم بعد از آن نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد. چشم که باز کردم در بیمارستان بودم».

 

بنا بر این گزارش، بازپرس بعد از ثبت اعترافات این مرد دستور داد او بعد از اتمام درمان روانه زندان شود تا تحقیقات تکمیل شود.

 

 شرق

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است

داود شایقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: عوامل موثر در شاخص بهره وری نیروی کار آموزش و تخصص گرایی است که هم در استخدام نیروها و هم به کارگیری نیروهای جدید سعی شده تا شرایط بهتری را در استان شاهد باشیم.

وی به نرخ شهرنشینی نیز در اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: نرخ شهرنشینی در اردبیل ۶۸ درصد است و در نقطه مقابل نرخ روستانشینی نیز به کمتر از ۳۲ درصد رسیده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ضرورت توجه به عمران و آبادانی روستاها و آبادی ها را برای کاهش جابجایی و مهاجرت روستانشینان به شهرها یادآور شد و بیان کرد: در توزیع اعتبارات سعی شده تا مناق محروم و کمتر توسعه یافته در اولویت اصلی باشند.

شایقی گفت: در توزیع اعتبارات استانی فراتر از شاخص جمعیت شاخص محرومیت، جمعیت بیکار، فاصله از مرکز استان و روستاهای بالای ۲۰۰ نفر ساکن در کانون توجه قرار گرفته تا براساس این شاخصه ها ضریب توزیع اعتبارات را شاهد باشیم

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۶۴۵ میلیارد تومان اعتبار استان براساس ۱۴ شاخص توزیع شد تا بخشی از محرومیت ها در مناطق روستایی و محروم استان رفع شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: استان اردبیل در رشد اقتصادی نیز وضعیتی به مراتب بهتر از میانگین کشوری دارد به طوری که رشد اقتصادی کشور ۳.۳ درصد و استان اردبیل ۳.۷ درصد اعلام شده است.

شایقی افزود: نرخ بیکاری در این استان ۱۲.۹ درصد تعیین شده و در فصول مختلف سال نیز این نرخ متغیر است.

وی گفت: در برخی از فصول سال نرخ بیکاری استان تک رقمی شده و قطعا امسال با راه اندازی واحدهای تولیدی جدید و اشتغال ایجاد شده در سال جهش تولید با مشارکت مردم امیدواریم این نرخ تعدیل شود.

کد خبر 6095544

دیگر خبرها

  • بیکاری ۸۰ درصدی خبرنگاران زن در افغانستان
  • یک شورش بزرگ در جشنواره کن
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • ماندگاری نیروی کار خراسان رضوی به کمتر از ۶ ماه رسید
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • سود ۳.۶۰۰ میلیارد یوروی بدهی بابک زنجانی را بخشیدند؟
  • ویدیویی که پس از عفو بابک زنجانی پربازدید شد
  • پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه بسته شد، اما در افکار عمومی باز می ماند
  • پول بیت‌المال پس گرفته شد حامیان بابک زنجانی شاکی شدند!