Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما ،محسن پزشکی مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک در این مراسم گفت: متجاوز از 30 سال گذشته کشیش نازنین و همسر و دوستانش مراسم جشن کریسمس را در آسایشگاه خیریه کهریزک پایه گذاری کردند و همه ساله به همت خوبانی از جامعه مسیحیان مراسم میلاد پیامبر صلح و دوستی، حضرت عیسی مسیح(ع) در آسایشگاه خیریه کهریزک جشن گرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: خواهر ماریا که هم اکنون دوران کهولت خود را سپری می کند و شادروان لوئی جمایل به صورت خاص از 46 سال پیش که دکتر حکیم زاده این مجموعه را راه اندازی کرد اجرای برنامه های شاد ویژه جشن کریسمس و آغاز سال نو میلادی را کلید زدند.
پزشکی با قدردانی از کلیسای جماعت ربانی اظهار داشت: کشیش ریحانیان از یک ماه پیش در تدارک برگزاری مراسم با شکوه کریسمس برای عزیزان مسیحی ساکن در آسایشگاه بود و امروز این مراسم با حضور نمایندگانی از اداره بهزیستی شهرستان ری که همیشه یار و همراه و مددکار ما هستند و نیز اعضای هیات امنا و هیات مدیره موسسه خیریه کهریزک به صورت ویژه و خاص برگزار شد.
کشیش آندره عیسی قلیان، از کلیسای جماعت ربانی:
  خداوند به خادمان مردم برکات و هدایایی تدارک دیده است که هیچ انسانی تصور آن را نمی کند
  کشیش آندره عیسی قلیان، در جمع سالمندان و معلولان مسیحی آسایشگاه کهریزک   گفت: خیلی از افراد خیلی چیز ها دارند اما آرامش درونی و رضایت درونی ندارند اما افراد دیگری فاقد خیلی از این چیز ها هستند در حالی که رضایت درونی دارند.
کشیش آندره عیسی قلیان، از کلیسای جماعت ربانی در مراسم کریسمس و آغاز سال نو میلادی در جمع سالمندان و معلولان مسیحی ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک در سخنانی اظهار داشت: حضرت عیسی (ع) پیام آور صلح و دوستی و نوید بخش سلامت روح و اندیشه، در غم دیگران شریک بود و آمده بود تا به دیگران خدمت کند، نه اینکه دیگران به او خدمت کنند.  
کشیش عیسی قلیان، افزود: وقتی که ما به توانایی های انسانی خودمان نگاه می کنیم می بینیم گاهی اوقات توانایی هایی فوق تصور مان داریم که می توانیم باعث آرامش خیلی از انسان های دیگر شویم و دل دیگران را شاد کنیم و خداوند برای این کارها پاداش عظیمی قرار داده است.
وی با بیان آیاتی از کتاب انجیل، گفت: خداوند برای دوستداران و خادمان خودش که به مردم خدمت می کنند برکات و هدایایی تدارک دیده است که هیچ انسانی حتی تصور آن را نمی تواند بکند.
در پایان این مراسم بابانوئل هدایایی به سالمندان مسیحی آسایشگاه کهریزک تقدیم کرد.
 مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک:
در ارتباط با کودکان مبتلا به اوتیسم سرمایه گذاری خوبی کرده  ایم
دکتر احمدی، مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک نیز در سخنانی با تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح به تمام مسیحیان جهان بویژه سالمندان مسیحی ساکن در کهریزک، به معرفی خدمات این مرکز خیریه پرداخت و اظهار داشت: 3000 مددجو زیر پوشش این مرکز هستند که 320 نفر از آنها خدمات در منزل دریافت می کنند.
همچنین 1750 نفر در مجتمع شماره دو کهریزک واقع در محمد شهر کرج و 170 نفر در منزل و 300 نفر روزانه به این مرکز مراجعه کرده و از خدمات مختلف پزشکی، توانبخشی و آموزشی بهره مند می شوند. 
همچنین امسال کار مهم دیگری را شروع کردیم و110 نفر از کودکان عقب مانده ذهنی را که هیچ کس نمی تواند از آنها مراقبت کند به صورت شبانه روزی نگهداری و مراقبت می کنیم.
دکتر احمدی با اشاره به اینکه موسسه خیریه کهریزک، یک موسسه غیر انتفاعی و غیر دولتی است، افزود: این مجموعه با کمک های مردمی اداره می شود و با همت و کمک مردم خیر و نیک اندیش در ارتباط با کودکان مبتلا به اوتیسم نیز موسسه خیریه کهریزک سرمایه گذاری خوبی کرده و کلینیک آموزشی در کرج ایجاد کرده است که نحوه برخورد با کودکان اوتیسم در این مرکز آموزش داده می شود. در منطقه افسریه هم مرکز درمانی جوادالائمه روزانه به 1000 بیمار در حوزه های مختلف خدمات ارائه می کند.   

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک شهر تهران آغاز شده است

سرهنگ علی  اصغر شریفی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدید که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه 1403 از سطح معابر بزرگراههایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابر پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین اما با ترددهایی روان در سطح پایتخت بودیم .  

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراههای شیخ فضل الله – یادگار و در حال حرکت ، آبشناسان – سردار جنگل ، همت – جنت آباد و چمران - نهج البلاغ،  می باشد . 

سرهنگ شریفی گفت: انتهای بار  ترافیکی در بزرگراه یادگار امام (ره ) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله از  جلال آل  احمد، محمد علی  جناح بعد از پل شیخ فضل الله است .  

وی ادامه داد: همچنین انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان، شهید سلیمانی - صیاد، بابایی – نیروی زمینی، زین الدین– صدف، علامه – شقایق، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – ستاری، بزرگراه لشگری  - شیشه مینا  و رسالت قبل از پل سید خندان هم روان  می باشد .  

سرهنگ شریفی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت می باشد . 

وی بیان داشت: هم اکنون محدوده آزادراه در محدوده غربی می تواند مسیر خوبی بدلیل خلوتی این محل برای تردد رانندگان باشد . 

رییس  مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در اکثر  معابری  که گذرگاه عابر  پیاده وجود دارد و تردد عابرین پیاده را شاهد هستیم توسط  تیم های  پلیس راهور  تهران بزرگ طرح گذرگاه عابر پیاده به منظور  افزایش  ایمنی  این افراد اجرا می شود که از رانندگان می خواهیم به همین منظور در ترددهای خود دقت بیشتری داشته باشند و حق  تقدم عبور  عابرین پیاده را رعایت نمایند تا عابرین پیاده بدون کمترین مشکل از  مقاطع و گذرگاهها عبور  نمایند .

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)