Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@12:05:48 GMT

گراميداشت حماسه 9 دی در رادیو

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۷۵۱۱۹

شبكه های راديويی همزمان با فرارسيدن 9 دی، روز بصيرت و روز ميثاق امت با ولايت، 122 برنامه به مدت 2402 دقيقه روی آنتن می‌برند. ناطقان: به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، شبكه های رادیویی همزمان با فرارسیدن 9 دی، روز بصیرت و روز میثاق امت با ولایت، 122 برنامه به مدت 2402 دقیقه روی آنتن می برند.

رادیو ایران

رادیو ایران از 2 تا 7 دی برنامه «روشنایی های یك مسیر» ویژه روز نهم دی را پخش می كند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این برنامه كاری از گروه جامعه به تهیه كنندگی آرمان ستوده و گویندگی نوید نوروزی ساعت 19:40 پخش می شود.

ویژه برنامه "شكوه بصیرت" 9 دی به انعكاس مراسم بزرگداشت این روز در سراسر كشور می پردازد. "شكوه بصیرت" نه تنها به پوشش مراسم در تهران می پردازد بلكه گزارشگران رادیو ایران در سراسر ایران گزارش های خود را به برنامه ارسال می كنند .استفاده از صحبتهای كارشناسان مسائل سیاسی از دیگر قسمت های این برنامه خواهد بود كه به تهیه كنندگی آرمان ستوده از ساعت 9:00 تا 10:30 شنوندگان را همراهی می كند.

"بحث روز" رادیو ایران نیز چهارشنبه ششم دی با حضور كارشناسان به بررسی علل و عوامل و زمینه های فتنه 88 می پردازد . بررسی نقش منافقین و سلطنت طلب‌ها و حامیان خارجی آنها نظیر آمریكا و انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی نیز برخی دیگر از محورهای برنامه است. بررسی ویژگی ها و شاخص های نهم دی، نقش مردم و رهبری در خنثی سازی فتنه 88 و درس ها و عبرت های فتنه 88 نیز از جمله آیتم های برنامه است.

برنامه "بحث روز" به تهیه كنندگی جواد فیاضی،كارشناس مجری محمدرضا قربانی ساعت 12:45 تا 13:30 از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

رادیو جوان

برنامه "دریچه" رادیو جوان 8 و 9 دی به مناسبت روز بصیرت با موضوع كنترل ذهن به روی آنتن می رود. "دریچه" برنامه ای از آیتم های مختلف است كه در خصوص مسائل سیاسی و تاریخی به مباحث روشنگری، بصیرت و بیداری اسلامی اختصاص دارد. برنامه "دریچه" به تهیه كنندگی زهره عبدالرحیم روز جمعه 8 دی از ساعت 20 و روز شنبه 9 دیماه از 19:30 پخش می شود.

"عبور از غبار" نیز عنوان ویژه برنامه ای است كه 8 و 9 دی به بررسی وقایع روز بصیرت اختصاص دارد. این برنامه به تهیه كنندگی حسین خلیل نژاد و گویندگی حسن خلقت دوست و فاطمه عباسی در قالب دو برنامه مستند 15 دقیقه ای از ساعت 18:15 و 15:45 پخش می شود.

رادیو گفت و گو

برنامه "صبح و گفت و گو" 9 دی ساعت 7 با اطلاع رسانی در خصوص برگزاری مراسم ویژه نهم دی و ارتباط با مسئولین برگزاركننده این مراسم ها شنوندگان را همراهی می كند.

برنامه " رویداد" 9 دی ساعت 12 با حضور كارشناسان به موضوع حماسه 9 دی ، تجلی بصیرت در سایه ولایت و نقش راهپیمایی 9 دی در شكست ترفندهای غرب و فتنه گران داخلی می پردازد.

برنامه "بدون خط خوردگی" نیز شنبه ساعت 19 نقش نخبگان دینی و سیاسی در ایجاد بصیرت را بررسی می كند.

برنامه گفت و گوی سیاسی" در قالب میزگرد از 6 تا 9 دی ساعت 17:30 تقدیم شنوندگان می شود. بررسی فتنه 88 در چارچوب استراتژی براندازی نظام جمهوری اسلامی توسط نظام سلطه ، بازخوانی فتنه 88 در چارچوب مدل های نوین آشوب سازی و بحران آفرینی از درون نظام و ... از بخش های برنامه است.

همچنین برنامه "عطر ماندگار" 8 و 9 دی به صورت شناور، بیانات مقام معظم رهبری درباره بصیرت افزایی و دشمن شناسی را روی آنتن می برد.

گفتنی است برنامه "بر بال سخن" 8 و 9 دی ساعت 8:30 و 10 سخنرانی رحیم پور ازغدی در خصوص 9 دی پخش می شود.

رادیو فرهنگ

گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ ویژه برنامه "9 دی 88 كجا بودید" را تدارك دیده است. این برنامه روز جمعه 8 دی از ساعت 18 به مدت 30 دقیقه روی آنتن خواهد رفت . برنامه "كافه نیمروز" نیز روز 9 دی ساعت 10:30 به موضوع اتفاقات 9 دی 88 خواهد پرداخت.

برنامه های "9 دی كجا بودید" و " یك پاسخ یك پاداش" نیز به شیوه پرسش و پاسخ و با مشاركت مخاطبان، به تبیین حماسه 9 دی پرداخته خواهد شد.

رادیو تهران

"سایه روشن" برنامه ای است كه ساعت15:00 روز شنبه 9 دی در قالب مستند گزارشی به روی آنتن می‌رود. همچنین برنامه "صبح تهران" نیز كه ساعت 6:35 به روی آنتن می‌رود، نگاهی اجتماعی و سیاسی به روز بصیرت خواهد داشت.

رادیو اقتصاد

رادیو اقتصاد به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در برنامه "روز از نو" شنبه 9 دی به مقوله اهداف اقتصادی استكبار درخصوص ایجاد فتنه خواهد پرداخت.

برنامه "روز از نو" با هدف تنوع اطلاع رسانی و نشاط همگانی، كاری از گروه كشاورزی، به تهیه كنندگی مهدی شیار شنبه تا پنج شنبه ساعت6:30 از رادیو اقتصاد پخش می شود.

همچنین این شبكه در برنامه "ما می توانیم" روز جمعه 8 دی با رویكرد كلی در خصوص جایگاه ولایت و رهبری در امت اسلامی و نقش آن در هشت سال دفاع مقدس و زمان حال، اهداف استكبار در توطئه ها و نقش مردم در خنثی سازی آن به روی آنتن می رود. برنامه "ما می توانیم" كاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه كنندگی غلامرضا عزتی جمعه ها ساعت 20 پخش می‌شود.

رادیو سلامت

برنامه "بفرمایید سیب" 8 دی با حضور كارشناسان، موضوع نقش بصیرت و آگاهی در زندگی را بررسی می كند. این برنامه یك مجله تفریحی، سرگرم كننده و آموزشی است كه هر هفته به یكی از موضوعات حوزه سلامت می پردازد. ارتقای آگاهی مخاطبان در حوزه سلامت در راستای ایجاد نشاط و امید بخشی به مخاطبان هدف اصلی برنامه "بفرمایید سیب" است. این برنامه جمعه هر هفته از ساعت 17 تقدیم شنوندگان می‌شود.

برنامه "خونه زندگی" شبكه رادیویی سلامت نیز شنبه 9 دی، موضوع نگرش درست در زندگی را بررسی می كند. " خونه زندگی" كاری از گروه خانواده شبكه رادیویی سلامت است كه به تهیه كنندگی سارا شریفی و شهرام زین العابدین شنبه تا پنج شنبه از ساعت 10:20 تقدیم شنوندگان می‌شود.

رادیو معارف

"تجلی بصیرت" رادیو معارف با هدف بیان تبیین حضور مردم در حمایت از نظام اسلامی و ولایت فقیه روی آنتن می رود. در این ویژه برنامه موضوعاتی همچون ثمرات و بركات حماسه و بصیرت 9 دی، تلاش‌های دشمن برای از بین بردن اهمیت و آثار این حماسه، بررسی همكاری دشمنان انقلاب با فتنه‌گران و حماسه 9 دی و استحكام پیوند مردم با ولایت توسط آیت الله سید احمد خاتمی بررسی خواهد شد. ویژه برنامه "تجلی بصیرت" كاری از گروه رویدادهای معارفی و اطلاع رسانی به سردبیری و تهیه كنندگی علی اسماعیلی و گویندگی رضا ملایی شنبه 9 دی از ساعت 8:40 به مدت 120 دقیقه به صورت زنده تقدیم شنوندگان خواهد شد.

رادیو صبا

برنامه "همپای صبا" ساعت 8:30 روز شنبه 9 دی به پرسش و پاسخ درباره حماسه 9 دی می‌پردازد.

رادیو پیام نیز در قالب متن های مرتبط ، به اهمیت حماسه 9دی در كلام مقام معظم رهبری و اهمیت این روز به عنوان روز میثاق با ولایت و دین داری خواهد پرداخت.

رادیو نمایش

نمایش رادیویی "بصیرت" شنبه 9 دی ساعت 6:30 از رادیو نمایش شنوندگان را همراهی می كند.

"بصیرت" داستان تحول یك دانشجو با دیدن خواب شهادت برادرش و رسیدن به این واقعیت است كه جنگ هنوز ادامه دارد و دشمن در حال توطئه و تفرقه اندازی است و تأثیر او بر روی دوستانش را مرور می‌كند.

همچنین نمایش "آی آر 655" شنبه 9 دی ساعت 7:15 دقیقه به روی آنتن می رود.

داستان این نمایش از این قرار است كه امیرپسندیده، استاد فیزیك دانشگاه تهران به دلیل مشكلات خانوادگی خواهرش كه در آمریكا زندگی میكند به آنجا می رود، اما به بهانه نقص در ویزایش بازداشت می شود. در بازداشتگاه، ویلیام نیز كه به جرم برهم زدن نظم عمومی و بدمستی بازداشت است به همراه امیر نگهداری می شود و ...

رادیو ورزش

برنامه "صبح و ورزش" از ساعت 7.10 صبح از طریق ارتباط با گزارشگران مستقر در سطح شهر و همینطور مصاحبه با ورزشكاران و سرآمدان ورزشی كشورمان به این رویداد مهم می پردازد.

همچنین برنامه "فرهنگ و ورزش" كه از ساعت 11.30 همان روز و برنامه عصرانه كه از ساعت 17 از این شبكه پخش می شود، در فواصل مختلف برنامه به بررسی این روز تاریخی و لزوم هوشیاری مردم برای مقابله با فتنه خواهد پرداخت.

رادیو قرآن

"مهرتابان" كه برنامه صبحگاهی رادیو قرآن است، شنبه 9 دی ساعت 6:45 پخش شده و به موضوع كلی میهن دوستی و حب الوطن بر اساس فرمایش رسول خدا (ص) حب الوطن من الایمان، به موضوع روز بصیرت می‌پردازد.

همچنین در همان روز برنامه "صفحه تقویم" ساعت 8:10 به مرور خروش مردم انقلابی در 9 دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سال 1388 شمسی خواهد پرداخت. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: حماسه9دی ، رادیو ، گرامیداشت

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه گل یا پوچ به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر، سردبیری فاطمه شهبازی و کارشناسی دکتر سلجوقیان روز‌های پنجشنبه ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود. 

این برنامه روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه موضوع می‌خواهم زنده بمان را مورد بررسی قرار می‌دهد. اینکه انسان برای رهایی از چنگال اعتیاد چطور برای زنده ماندن مبارزه کند و آغازی دوباره برای زندگی اش ترسیم کند. 

این برنامه با نگاهی تازه به موضوع اعتیاد از گروه سلامت اجتماعی پخش می‌شود. در این برنامه صدای افرادی که در چنگال اعتیاد بودند و حالا رها شده اند، پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه ۳۱ فروردین
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • رادیو صبا با برنامه‌ها و تغییرات جدید
  • «بگو بخند» در رادیو صبا
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز + ساعت و برنامه کامل بازی‌ ها
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز؛ ساعت و برنامه کامل بازی‌ها
  • شگفت‌انگیزترین «دوربین‌های جاسوسی» تاریخ؛ از پاکت سیگار تا رادیو! (+عکس)
  • برنامه‌های هفته بزرگداشت سعدی در شیراز اعلام شد