Web Analytics Made Easy - Statcounter

درس‌گفتار فقه حکومتی ویژه طلاب و دانش‌پژوهان در ایام فصل زمستان با حضور اساتید مطرح حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس اندیشه خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه آفاق حکمت، دوره زمستانه درس‌گفتار آفاق حکمت با رویکرد فقه‌حکومتی با حضور اساتید حوزه علمیه قم برگزار می‌شود، هدف از برگزاری این دوره، آشنایی دانش‌پژوهان با رویکردهای مختلف در باب فقه حکومتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در این دوره موجب می‌شود دانش‌پژوه بتواند علاوه بر گفتمان‌سازی و ترویج این رویکرد پژوهشی مؤثر در اداره کشور و نظام اسلامی، تأثیرات عمیقی بر روند آموزشی و تحصیلی طلاب انقلابی و روند پژوهشی حوزه انقلابی داشته باشد.

آیات و حجج اسلام محمد مؤمن، علیرضا اعرافی، محسن اراکی، عباس کعبی، ابوالقاسم علیدوست، علی‌اکبر رشاد، سیدمحمدمهدی میرباقری، مهدی هادوی، واعظی، احمد مبلغی و نجف لک‌زایی به ارائه بحث در این دوره خواهند پرداخت.

درس‌گفتار فقه حکومتی روز‌های پنج‌شنبه از ساعت 14 تا 17:30 از 7 دی ماه تا 17 اسفند ماه جاری به نشانی قم، چهارراه شهدا، ابتدای خیابان معلم، مرکز همایش‌های غدیر برپا خواهد شد.

علاقه‌مندان از 25 آذر تا 6 دی ماه فرصت دارند در این دوره ثبت‌نام کنند، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 09109988113 تماس بگیرند، در پایان نیز گواهی‌نامه دوره به طور مشترک از طرف موسسه آفاق حکمت و دانشگاه باقرالعلوم(ع) به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور

به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری؛ سمینار دانش افزایی داوران فوتبال ساحلی در هتل آکادمی ملی فوتبال به صورت تئوری و عملی در برگزار شد.

بیشتر بخوانید

بانوی اهل چهارمحال و بختیاری خانم گل لیگ برتر فوتبال ساحلی شد

شهرام ایزدی داور استان در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودرو‌های وارداتی؛ ثبت‌نام جدید وجود دارد؟
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور