Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش اجلاسیه کرسی نظریه‌پردازی امنیت متعالیه با ارائه حجت‌الاسلام دکتر نجف لک‌زایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در روز پنجشنبه هفتم دی ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس اندیشه خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، پیش اجلاسیه کرسی نظریه‌پردازی امنیت متعالیه با ارائه حجت‌الاسلام دکتر نجف لک‌زایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در روز پنجشنبه هفتم دی ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این پیش اجلاسیه، حجج اسلام دکتر حمید پارسانیا، دکتر منصور میراحمدی و آقایان دکتر علیرضا صدرا و دکتر علی عبدالله خانی به عنوان داور و کمیته ناقدان این کرسی را دکتر محمد ستوده، دکتر علی شیرخانی، دکتر بهادر امینیان و دکتر نورالله قیصری تشکیل خواهند داد.
دکتر مسعود معینی پور هم به عنوان دبیر علمی جلسه و دکتر میثم چگین هم به عنوان ناظر جلسه حضور خواهند داشت.
لازم به ذکر است برای حضور در جلسه، ثبت نام الزامی است. به مقدار ظرفیت سالن از میان کسانی که زودتر ثبت نام کرده باشند، دعوت صورت خواهد گرفت. فرصت ثبت نام هم تا ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ششم دی ماه خواهد بود.
گفتنی است این جلسه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ در محل تالار امام مهدی عج پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی واقع در قم، ابتدای خیابان معلم برگزار خواهد شد.
لینک ثبت نام:
evnd.co/DheOk

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد

هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد.

در این‌جلسه حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از اقدامات انجام شده در هفته سلامت ارایه کرد.

همچنین محمدامین محمدی دبیر کارگروه تغذیه و سلامت خانواده در رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه نیز گزارشی در مورد اقدامات اجرایی در حوزه سفره خانواده و ارتقای سطح سلامت تغذیه در بین جوانان و اعضای خانواده و توجه به جنگ فرهنگی و تغییر سبک تغذیه سالم در جامعه ارایه کرد.

در بخش دیگری از این جلسه انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز نکاتی را درباره این موضوع مطرح کرد.

در ادامه جلسه آیت‌الله علی خاتمی رئیس شورای فرهنگ عمومی زنجان نیز گزارشی از فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی این استان ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • وزیر فرهنگ: دکتر مجتهدی غرب را کاملاً می‌شناخت، اما غرب زده نبود
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • استاد مجتهدی هم معلم و هم مولف بود
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست