Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،  محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخشی از حکم انتصاب مرتضی رضایی به مدیرکلی ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران آورده است :

امید است به عنوان مدیر ارشد استان، ضمن مشارکت فعال در حوزه های مربوط و هماهنگی و تعامل لازم با استاندار محترم، مدیران استانی و مدیران واحد های تابعه وزارت متبوع، با رعایت اصول قانون مداری، اعتادال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در چهارچوب شرح وظایف در انجام امور محوله و خدمت به مردم موفق و موید باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، آذری جهرمی در حکم انتصاب مهرداد ترابیان به مدیر کلی دفتر هماهنگی امور استان ها، با اشاره به پیشبرد امور جاری و اتخاذ رویکرد استراتژیک و توجه به تغییرات ساختاری پیشرو، انتظارات خود را در این حوزه به شرح زیر آورده است:

 هماهنگی، پیگیری و نظارت برای تحقق توازن منطقه ای در کشور جهت دسترسی آحاد جامعه به خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات  ساماندهی، برنامه ریزی و نظارت و ارزیابی مستمر برای توسعه خدمات عمومی ارتباطات و فناوری اطلاعات به روستاها و مناطق کمتر برخوردار با استفاده حداکثری از ظرفیت اپراتورهای مخابراتی کشور بازبینی و روز آمد نمودن تعریف و مصادیق خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به تغییر فناوری و متغیرهای اقتصادی وتوسعه ای کشور پیگیری جهت تحقق اقتصاد دیجیتالی در استان های کشور با رعایت رویکرد آمایش سرزمینی و استفاده حداکثری و مطلوب از ظرفیت ها و مزیت های انسانی، فناورانه واقتصادی  مختص هر استان  تقویت بعد نظارت عالیه ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ها بر امور توسعه ای و ارائه خدمات به مردم به عنوان نقطه کانونی پاسخگویی به تمام ذی نفعان حقیقی و حقوقی در سطح استان ها، با به کارگیری ابزار های نوین و هماهنگی با دستگاه های وابسته و بخش خصوصی  تبیین جایگاه نهادی و ساختاری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات به تفکیک دولتی و خصوصی با هماهنگی همه دستگاه های وابسته و شفاف نمودن قلمرو موضوعی و وظایف و انتظارات از آن در تعامل با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، استانداران و مدیران ارشد استانی.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز امروز نشست هم اندیشی دهقان شیری، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی  با اساتید و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان دانشگاه خوارزمی و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست موضوعاتی در خصوص  پیرامون معضلات و مشکلات اجتماعی، فرهنگی و آموزش بهداشتی اتباع و مهاجرین خارجی ساکن در استان پرداخته شد.

پیش از این نیز در نشست مشترک معاون مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز و تعدادی از دانشجویان و نخبگان اتباع خارجی ساکن در استان جهت هم اندیشی و بررسی مشکلات و بهره گیری از ظرفیت نخبگان برگزار گردید.

در این جلسه دانشجویان برخی از مشکلات اتباع استان و موضوعات مختلفی همچون فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، پزشکی و ... را مطرح نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است