Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- تیم فوتبال تاتنهام در نخستین دیدار هفته بیستم لیگ برتر انگلیس تیم ساوتهمپتون را با نتیجه پر گل 5 بر 2 شکست داد و به صورت موقت به رده چهارم این لیگ صعود کرد.

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «مائوریسیو پوچیتینو» در تیم تاتنهام امشب (سه شنبه شب) در ورزشگاه ویمبلی لندن از شاگردان «مائوریسیو پلگرینو» در تیم ساوتهمپتون پذیرایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«هری کین» مهاجم ملی پوش تاتنهام سه بار و در دقایق 22 ،39 و 67، «دله آلی» در دقیقه 49 و «هیونگ مین سون» در دقیقه 51 برای تیم تاتنهام گلزنی کرده و سه امتیاز این دیدار را برای تیمشان به ارمغان آوردند.
«بوفال» در دقیقه 64 و «تادیچ» در دقیقه 82 نیز برای تیم ساوتهمپتون گلزنی کرده و دروازه «هوگو لوریس» سنگربان تیم تاتنهام را باز کردند، ساوتهمپتون با قبول این شکست 19 امتیازی ماند و از رده سیزدهم تکان نخوردند.
مهم ترین اتفاق این بازی هت تریک هری کین بود، مهاجم ملی پوش تاتنهام امشب برای هشتمین بار درسال 2017 هت تریک کرد و تعداد گل های خود را به 56 گل رساند و درصدر جدول رده بندی برترین گلزنان سال 2017 قرارگرفت، کین 39 گل در رقابت های لیگ برتر و 17 گل نیز در رقابت های ملی برای تیم ملی انگلیس به ثمر رساند و برترین گلزن سال 2017 شد.
«لیونل مسی» فوق ستاره تیم بارسلونا با گلی که شنبه گذشته دردیدار تیمش برابر رئال مادرید درال کلاسیکو به ثمر رساند تعداد گل هایش را به 54 گل در 64 بازی رساند و پس از هری کین و در جایگاه دومین گلزنان سال 2017 ایستاد.
«کریستیانو رونالدو» فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید ، «روبرت لواندوفسکی» ستاره لهستانی بایرن مونیخ و «ادینسون کاوانی» ستاره اروگوئه ای پاری سن ژرمن هرکدام با زدن 53 گل در سال 2017 دیگر بازیکنانی هستند که سال 2017 را با بیش از 50 گل ملی و باشگاهی به پایان رساندند.
شاگردان «خوزه مورینیو» در تیم منچستریونایتد تا دقایقی دیگر برابر تیم برنلی قرار می گیرند و تیم منچستر سیتی صدرنشین فعلی این رقابت ها نیز فردا با تیم نیوکسل دیدار می کند.
ورزشی.**9144**1368
خبرنگار:سعید قهرمانی** انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| جشن قهرمانی ستاره رئال مادرید در آغوش مادر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با توجه به شکست سنگین بارسلونا برابر ژیرونا و برتری رئال مادرید برابر کادیز، قهرمانی کهکشانی‌ها در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل، مسجل شد. این سی و ششمین قهرمانی تاریخ لوس بلانکوس در سطح اول فوتبال اسپانیا به حساب می‌آید.

جود با انتشار عکسی همراه با مادرش این قهرمانی را جشن گرفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902847

دیگر خبرها

  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • خاکپو: این ضربه سر تقدیم به پسرم
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • عکس| جشن قهرمانی ستاره رئال مادرید در آغوش مادر