Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@12:42:57 GMT

کلیات بودجه ٩٧ در کمیسیون اقتصادی تصویب شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۷۶۵۳۷

خرداد: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه بودجه ۹۷ در این کمیسیون و انتخاب اعضای هیئت تفحص از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خرداد رحیم زارع در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کلیات لایحه بودجه ۹۷ با حضور معاونین و مسئولان سازمان برنامه و بودجه در کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه شفافیت درآمدهای حاصل از فروش نفت و صادرات و شفافیت در ارقام مندرج در بودجه ۹۷ مورد تاکید قرار گرفت.وی افزود: در ادامه کلیات لایحه بودجه ۹۷ در کمیسیون اقتصادی به رای گذاشته شد که با اکثریت آرا تصویب شد. کمیسیون ادامه وارد بررسی جزئیات این لایحه شد.

زارع اضافه کرد: در ادامه این جلسه ترکیب اعضای هیئت تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی تعیین شد که بر این اساس ۱۵ نفر از نمایندگان حاضر متشکل از 5 نفر از متقاضیان تحقیق و تفحص و 10 نفر از اعضای کمیسیون به عنوان اعضای هیات انتخاب شدند که با انتخاب هیات رئیسه کار تحقیق و تفحص آغاز خواهد شد.

به گفته وی، شهاب نادری، سلیمانی، تجری، صفری مصری، شریف پور، شکری، قرجه طیار، حضرتی، حسینی شاهرودی، کعبی، محمدی انارکی، فلاحت‌پیشه، آقاپور و سعیدی به عنوان اعضای هیئت تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی انتخاب شدند.

برچسب ها: تصویب ، کلیات ، بودجه ٩٧ ، کمیسیون اقتصادی

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت _ با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است مخالفت کردند.

در حال تکمیل است…

کد خبر 749017

دیگر خبرها

  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • مبلغ این جدول بودجه خیلی درشت است /جدول برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ به تصویب رسید؟
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت