Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد همتی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح نشست امروز (سه شنبه، 5 دی ماه) کمیسیون متبوع خود گفت: در جلسه امروز اختلاف نظر میان سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت و موارد بودجه ای مربوط به آنها در لایحه سال 1397 با حضور معاونت ها و کارشناسان این دو دستگاه بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سمنان در مجلس ادامه داد: مشکلات و کاستی هایی از نظر اجرای قوانین در رابطه با وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی وجود دارد که با بحث و گفت وگوی میان نمایندگان و مسئولان دو دستگاه مقرر شد جلسه ای دو ساعته به صورت اختصاصی با حضور مسئولان وزارت بهداشت و سازمان تشکیل شود.

همتی افزود: در این جلسه به صورت مفصل درباره موارد اختلافی و مشکلاتی که در روند اجرای قوانین مربوط به آنها وجود دارد بحث و گفت و گو می شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه در نشست امروز کمیسیون موضوع پرداخت حق اشعه به رادیولوژیست‌ها بررسی شد، تصریح کرد: قانون حفاظت در برابر اشعه مصوب مجلس است البته وزارت بهداشت آن را اجرا می‌کند اما نحوه اجرای آن باید بهتر شود که در این رابطه در نشست امروز مقرر شد با حضور مسئولان ذیربط در نشستی موضوع پرداخت حق اشعه به رادیولوژیست ها را بررسی و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات اتخاذ شود.

انتهای  پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد

دریافت 52 MB

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کمال سروی‌ها در استودیو انتخاباتی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: وزارت کشور تیمی را روانه مشهد کرد و آنها دوباره نقاط افتراق بین هیأت اجرایی و نظارت را بررسی کردند و حتی معاون وزیر کشور نیز برای بررسی موضوع به مشهد آمد.

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6098662

دیگر خبرها

  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • یک رواشناس اجتماعی بیان کرد؛ رواج قلیان در ایران نتیجه کم کاری وزارت بهداشت
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت