Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک فولاد معتقد است نمایش خوبی در دیدار با پرسپولیس داشت و به همین دلیل نباید تعویض می‌شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایمان مبعلی درباره بازی با پرسپولیس گفت:

ما نمایش خوبی داشتیم و نتیجه قابل قبول و عادلانه‌ای بود؛ هر کدام از دو تیم می‌توانستند برنده بازی باشند ولی پرسپولیس خیلی خسته به نظر می‌آمد و همین موجب شد ما خیلی بهتر بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمان مبعلی در خصوص ۱۱ هفته شکست ناپذیری فولاد عنوان کرد:

ما در ۶-۵ بازی ابتدایی فصل هماهنگ نبودیم و مصدومان زیادی در تیم داشتیم اما به مرور زمان و بازگشت مصدومان، هماهنگی لازم در تیم به وجود آمد و دیگر باختی تجربه نکردیم؛ در کل تیمی هستیم که مشکلات مدیریتی نداریم و با هماهنگی‌هایی که بین تیم مدیریتی و کادر فنی وجود دارد، توانستیم چنین نتیجه‌ای بگیریم.

هافبک فولاد اضافه کرد:

مقابل پرسپولیس هواداران زیادی برای حمایت از تیم به ورزشگاه آمدند و به نظرم یکی از دلایلش نتیجه‌گیری خوب تیم بوده است.

ایمان مبعلی پیرامون اعتراض شدیدش بعد از تعویض مقابل پرسپولیس و تصاویری که از او در زمان ضربه زدن به کیف پزشکی منتشر شده، عنوان کرد:

خودم فکر نمی‌کردم تعویض شوم چون به نظرم خوب کار می‌کردم و اصلا انتظار تعویض در دقیقه ۵۷ را نداشتم؛ ناراحتی‌ای که داشتم به خاطر تعویض زود هنگامم بود که موجب شد یک شوت به ساک کنار زمین بزنم و چون بازی پرسپولیس و حساس بود، چنین بازتابی داشت.

ایمان مبعلی تصریح کرد:

بنده نه به سرمربی بی‌احترامی کردم و نه حرفی در این میان رد و بدل شد؛ من فقط عصبی بودم ولی حق با سر مربی تیم بوده و ایشان باید تصمیم بگیرند که بازیکن، باید بازی کند یا نه؛ تغییرات حق سرمربی تیم است، چه می‌خواهد درست باشد و چه اشتباه اما بنده هم این حق را داشتم که ناراحت شوم؛ نه تنها من، بلکه هر بازیکنی از تعویض زودهنگامش ناراحت می‌شود. در مجموع کارم خوب نبود و آن را توجیه نمی‌کنم اما من هم دلایل خودم را دارم.

هافبک با تجربه فولاد ادامه داد:

آقای پورموسوی رفیق ۱۸ ساله‌ی بنده است و انتظار چنین تعویض زود هنگامی را نداشتم؛ امیدوار هستم فولاد روند رو به رشدش را حفظ کند و هواداران واقعی این تیم خوشحال‌تر از همیشه باشند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام

به گزارش همشهری آنلاین حمید درخشان درباره شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم و حذف از جام حذفی اظهار کرد: پرسپولیس در این بازی سه بار از حریف پیش بود اما نتوانست برتری خود را حفظ کند. پرسپولیس به خودش باخت. این یک ایراد است که تیم نمی‌توانست برتری خود را حفظ کند. البته تعویض‌هایی که انجام شد هم حال تیم را بدتر کرد و باعث شد تیم به عقب برود. همین بازی دفاعی باعث شد دوندگی و انگیزه آلومینیوم بیشتر شود و به خواسته خود برسد. پرسپولیس وقتی دو بر صفر پیش بود، فکر می‌کرد کار تمام است و تعویض‌هایی انجام داد که باعث شد روند تیمش به هم بریزد.

او همچنین گفت: اگر اینگونه باشد که اوسمار به خاطر حفظ بازیکنانش تعویض‌هایی انجام داده است، به نظرم باز هم اشتباه بود چون با این کار یک جام را از دست داده است. در جام حذفی هر تیم می‌تواند با طی کردن یک مسیر کوتاه به جام برسد اما پرسپولیس به راحتی این جام را از دست داد.

درخشان همچنین افزود: واقعا برایم عجیب است، در وقت اضافه هم پرسپولیس از حریف پیش بود اما باز هم نوانست آن برتری را حفظ کند و به راحتی بازی به تساوی کشیده شد. در وقت‌های اضافه هم تعویض‌هایی انجام شد که باز هم به پرسپولیس کمک نکرد و در نهایت گل تساوی را خورد تا بازی به پنالتی کشیده شود.

او در ادامه درباره اینکه وحید امیری پنالتی خود را از دست داد هم گفت: وحید امیری بازیکن تاثیرگذاری است اما او مدتی از میادین دور بوده و وقتی برمی‌گردد از شرایط آرمانی فاصله دارد. در این وضعیت اصلا نباید مربی به او پنالتی بدهد اما اوسمار به این موضوع توجه نکرد و در نهایت هم امیری یکی از پنالتی‌ها را از دست داد. به نظر من پرسپولیس می‌توانست برنده بازی باشد اما به تصمیمات اوسمار باخت و این جام را از دست داد. این باخت برای پرسپولیس بسیار سنگین بود و از نظر روحی و روانی به تیم فشار می‌آورد.

وی درباره مصاف پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر هم گفت: بازی بسیار سنگینی در انتظار پرسپولیس است. سپاهان تیم قدرتمندی است و می‌تواند کار را برای پرسپولیس سنگین کند. اگر پرسپولیس در این بازی هم نتواند نتیجه بگیرد، شانس قهرمانی‌اش در لیگ هم بسیار کم می‌شود. به نظرم در شرایط فعلی پرسپولیس فقط باید به بازی با سپاهان فکر کند و شکست برابر آلومینیوم را فراموش کند.

کد خبر 848226 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اوسمار از آن طرف بام افتاد، دو تعویض در ده دقیقه آخر!
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام