Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - با پاکسازي هاي صورت گرفته در يک هفته گذشته، نيروهاي جبهه مقاومت بر شهرک هاي «بين جن و مغر المير» اشراف پيدا کرده اند و شمارش معکوس براي تسليم شدن تروريست ها به صدا درآمده است.
به گزارش مشرق، آخرين تحولات ميداني از جنوب غرب استان دمشق حاکيست، فشار نيروهاي جبهه مقاومت بر عناصر تروريستي محاصره شده در شهرک هاي «بيت جن و مغر المير» افزايش يافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


يک منبع ميداني در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: با پاکسازي هاي صورت گرفته در يک هفته گذشته، نيروهاي جبهه مقاومت بر شهرک هاي «بين جن و مغر المير» اشراف پيدا کرده اند و شمارش معکوس براي تسليم شدن تروريست ها به صدا درآمده است.
وي با بيان اين که ورود نيروهاي مقاومت به مزارع «بيت جن» به معناي اتمام کار عناصر تروريستي محاصره شده در جنوب غرب استان دمشق است، گفت: در جريان عمليات امروز سه ايستگاه دفاعي تروريست ها در شرق مزارع بيت جن به کنترل نيروهاي جبهه مقاومت در آمد.

اين منبع ميداني از پيشروي نيروهاي مقاومت به سمت مقبره «شيخ عبدالله» خبر داد و افزود: در حال حاضر، فاصله نيروهاي مقاومت با مزارع بيت جن به 500 متر کاهش يافته و همين مسئله باعث شده سرکرده هاي عناصر تروريستي به شکست خود در جنوب غرب دمشق اذعان کنند.
به گزارش مشرق، با پيشروي هاي محسوس جبهه مقاومت در جنوب غرب استان دمشق و تنگ تر شدن حلقه محاصره، عناصر تروريستي در چرخش 180 درجه اي اعلام کرده اند آماده مذاکره براي خروج از مناطق تحت اشغال هستند.
براساس اطلاعات به دست آمده، سرکرده هاي ميداني گروه تروريستي جبهه النصره اعلام کرده اند در صورت توقف عمليات عليه آنان، آماده بر زمين گذاشتن سلاح خود، تسليم و در نهايت خارج شدن از شهرک هاي «بيت جن و مغر المير» هستند.

يک منبع ميداني در گفت وگو با مشرق از بررسي درخواست تروريست ها خبر داد و افزود: عناصر تروريستي درخواست کرده اند با توقف عمليات، اجراي آتش بس در منطقه عملي شود و در نهايت با ورود ناظران بي طرف بستر براي تحويل سلاح و انتقال آنان به استان ادب يا درعا فراهم شود.
به گزارش مشرق، عناصر تروريستي محاصره شده در شهرک هاي «بيت ساير، بيت تيما و کفرحور» هم خواستار برقراري آتش بس هستند و اعلام کرده اند براي خروج از مناطق تحت اشغال و انتقال به استان هاي ادلب و درعا آماده هستند.
براساس خبرها، دولت سوريه امروز ( سه شنبه) موضع رسمي خود را در خصوص درخواست تروريست ها اعلام خواهد کرد؛ منابع ميداني اعلام کرده اند مانع قابل ملاحظه اي براي بازگشت امنيت به جنوب غرب استان دمشق وجود ندارد چرا که نيروهاي مقاومت بدون درگيري و صرف زمان بيشتر مي توانند به اهداف خود دست يابند.
درصورت پذيرش درخواست تروريست ها براي خروج از مناطق تحت اشغال در جنوب غرب استان دمشق، تعداد قابل توجه اي از نيروهاي عملياتي اين فرصت را خواهند داشت که فعاليت خود را به ساير جبهه هاي نبرد منتقل کنند.

به گزارش مشرق، جنوب غرب استان دمشق يک شاهراه ارتباطي محسوب مي شود که از شرق با شهر دمشق، از غرب با مرزهاي لبنان و جولان اشغالي، از جنوب غرب با استان قنيطره و از جنوب با استان درعا ارتباط دارد.
پاکسازي جنوب غرب استان دمشق همچنين به معناي بازگشت امنيت به حومه غربي پايتخت و مرزهاي لبنان است؛ از سويي ديگر با آزادسازي اين مناطق، راه براي تامين امنيت استان قنيطره مرزهاي مشترک با جولان اشغالي هم باز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به اسرائیل

 ارتش اسرائیل اعلام کرد که از صبح امروز (دوشنبه) تاکنون نزدیک به ۴۰ موشک از جنوب لبنان به سمت شمال اسرائیل شلیک شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، ارتش اسرائیل از تداوم شلیک موشک‌ها از جنوب لبنان به سمت اسرائیل خبر داد.

رادیو ارتش اسرائیل گزارش داد که از صبح امروز تاکنون نزدیک به ۴۰ موشک از جنوب لبنان به سمت اسرائیل شلیک شده است.

بنابراین گزارش، دقایقی قبل نیز ۱۵ موشک به سمت الجلیل غربی شلیک شد.

برخی رسانه‌های اسرائیل نیز از به صدا درآمدن آژیر خطر در الجلیل غربی و شلیک ۱۵ موشک از خاک لبنان خبر دادند.

شبکه المیادین گزارش داد که یک هدف نظامی در عرب العرامشه واقع در شمال فلسطین از سمت لبنان هدف آتش قرار گرفت.

همچنین یکی از مواضع اسرائیل در حومه پادگان زرعیت واقع در الجلیل غربی و یکی از مواضع این رژیم در اطراف پایگاه برکه ریشه، هدف قرار گرفت.

رسانه‌های اسرائیل همچنین از شلیک یک موشک ضد زره از لبنان به سمت پادگان زرعیت خبر دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به اسرائیل
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه