Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ پوریا بعدازظهر سه شنبه اظهار داشت: اولین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در سال 1369 و با حضور سه کشور برگزار شد، ولی در بیست هفتمین دوره این رقابت ها، بیش از 25 کشور خارجی حضور خواهند داشت.

پوریا افزود: مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در تقویم جهانی فدراسیون جهانی بدمینتون به ثبت رسیده است و این رویداد مهم از شرایط بسیار مطلوبی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس فدراسیون بدمینتون خاطرنشان کرد: برگزاری مطلوب و بدون وقفه این رقابت ها باعث شد که در نشست سالیانه فدراسیون جهانی در استرالیا، مسئولان جهانی این رشته با برگزاری مسابقات بین المللی جوانان دارای رنکینگ جهانی را به ایران داده و این دومین رویداد ورزشی این رشته در سطح بین المللی است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی گفت: اولین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان که با تلاش مدیرکل ورزش و جوانان و هیات بدمینتون استان سمنان با حضور 5 تیم خارجی برگزار شد، بسیار رضایت بخش بود.

رئیس فدراسیون بدمینتون خاطرنشان کرد: برگزاری بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون در شهرستان زنجان یک رویداد مهم برای ورزش کشور است و با توجه به این که استان زنجان ظرفیت برگزاری این رقابت ها را به نحوه مطلوب داراست تلاش داریم این رویداد مهم با شایستگی هرچه تمام تر برگزاری شود.

وی گفت: موفقیت ورزشکاران این رشته در سطح آسیا باعث شده است که مسئولان فدراسیون بدمینتون آسیا موافقت خود را با برگزاری کمپ توسعه ای ( AoP ) قبل از آغاز این رقابت ها اعلام کنند.

پوریا افزود: این رقابت ها با جوایز 25 هزار دلاری برگزار می شود و این یک رویداد مهم ورزشی است که همزمان با جشن های شکوهمند انقلاب اسلامی در ایران برگزار می شود.

«جعفر سطوتی» مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان نیز اظهار داشت: حوزه دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان تلاش دارد با ارتباط با فدراسیون های ورزشی و دیدار با مسئولان در این زمینه، کار زیربنایی را انجام دهد.

وی افزود: با تمرکز زدایی می توان کارهای فرهنگی را در تمامی رویدادهایی که در استانهای کشور برگزار می شود به نحو مطلوب انجام داد و واگذاری این کار به مدیریت استان ها و نظارت فدراسیون ها و حمایت بخش فرهنگی وزارت ورزش و جوانان فضای مناسبی را بوجود خواهد آورد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

مریم عرب نژاد افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند