Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@09:19:11 GMT

عباسی: سو تفاهمات رفع شد/با آجرلو قهر نبودیم

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۷۸۰۲۵

به گزارش وانانیوز، 

سعید عباسی در گفت‌وگویی، در مورد آشتی با مصطفی آجرلو در جلسه هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: ما قهر نبودیم، یکسری مسائل و جزئیات وجود داشت که باید رفع و رجوع می‌شد. جلسات هیأت مدیره از این پس به صورت مرتب برگزار می‌شود و کار به خوبی پیش خواهد رفت. مدیریت تیم نیاز به آرامش دارد و ما می‌خواستیم مشکلی ایجاد نکنیم و انشاءالله شرایط کار به این سمت پیش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال ما مشکلی نداشتیم و بحثی هم اگر بود مسائل هیأت مدیره بود که درباره آن صحبت می‌کردیم. از این پس هم همچون گذشته هر کمکی از دست ما بربیاید به تیم و مدیریت می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا واقعاً اختلاف آنها حل شده است، تصریح کرد: سوءتفاهم‌هایی وجود داشت که خوشبختانه برطرف شد.

عباسی در ادامه تأکید کرد: به هر حال الان شرایط فوتبال بسیار مشکل است و همه تیم‌ها با سختی‌های زیادی روبه‌رو هستند. مدیریت هم جدا از هیأت مدیره نیست، ما می‌خواهیم مردم خوشحال شوند و با پیروزی‌هایی که به دست می‌آید، رضایت آنها را جلب کنیم. اکنون تراکتورسازی در آسیا هم حضور دارد و باید از تیم حمایت شود تا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

عباسی در مورد اینکه جلسات هیأت مدیره چند روز یکبار برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این جلسات معمولاً هر ۱۵ روز یکبار برگزار می‌شود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند

عصر ایران - در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳)با ۱۲ رأی، فاتح(سیتنا)با ۱۱ رأی، امیری(تابناک)با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران)با ۹ رأی و بربریان(اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه)با ۷ رأی و آقای مقدم(الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

گفتنی است آقایان عباسی و جعفری نیز بعنوان بازرس اصلی با رأی مجمع انتخاب شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد