Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: انفجار در ساختمان ۴ طبقه در شهرری، ابتدای جاده ورامین سبب مصدوم شدن یک مرد ۳۴ ساله شد.
به گزارش مهر، انفجار و آتش‌سوزی در یکی از واحدهای مسکونی یک ساختمان ۴ طبقه در شهرری، ابتدای جاده ورامین، شهرک ارغوان حادثه ساز شد.
در این حادثه آتش‌نشانان ایستگاه ۸۶ و ۹ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران به همراه گروه امداد و نجات ۱۷ با هماهنگی ستاد فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این انفجار که در یک واحد ۵۰ متری رخ داده بود، یک مرد ۳۴ ساله از ناحیه صورت و سینه دچار سوختگی شد.
ماموران آتش نشانی پس از نجات وی و خاموش کردن آتش، فرد مصدوم را تحویل عوامل اورژانس دادند.
به گفته محمدمهدی خان‌محمدی؛ افسر آماده منطقه هفت عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران، علت این انفجار در دست بررسی است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار آتش‌نشانان در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: آتش‌نشانان ۱۳۸ ایستگاه آتش‌نشانی نیز به‌منظور کمک به ایمنی محل‌های برگزاری مراسم در محدوده عملیاتی خود به‌ویژه اماکن مهم مانند مساجد، حسینیه‌ها، شبستان‌ها، بقاع متبرکه و اماکن دیگر آمادگی کامل را دارند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، قدرت‌الله محمدی؛ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن شب‌های قدر و نظر به اینکه بسیاری از شهروندان در این شب‌ها در اماکن مذهبی حضور می‌یابند و تا ساعاتی از شب مشغول راز و نیاز با پروردگار یکتا می‌شوند، سازمان آتش‌نشانی تهران بزرگ همانند سال‌های گذشته، تمام تلاش خود را برای پوشش ایمنی این اماکن و شرکت‌کنندگان در این مراسم‌ها به‌کار خواهد بست.

محمدی اضافه کرد: در این ایام علاوه بر اکیپ‌های سیار، آتش‌نشانان 138 ایستگاه آتش‌نشانی نیز به‌منظور کمک به ایمنی محل‌های برگزاری مراسم در محدوده عملیاتی خود به‌ویژه اماکن مهم مانند مساجد، حسینیه‌ها، شبستان‌ها، بقاع متبرکه و اماکن دیگر، آمادگی کامل را دارند.

افزایش ساعت کاری متروی تهران در شب‌های قدرمدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران ادامه داد: در این شب‌ها، بیش از 200 نفر از آتش‌نشانان به‌همراه 80 دستگاه خودروی عملیاتی سبک و سنگین در 80 نقطه از سطح شهر پوشش ایمنی مناسب را فراهم می‌کنند.

وی گفت: لازم است همه درهای ورود و خروجی مکان‌های مذهبی باز باشند و افراد سالخورده و کودکان در نزدیک‌ترین محل تا درهای خروجی اسکان داده شوند.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در یک منزل مسکونی در شهر بندر امام خمینی
  • فوت مرد میانسال در تصادف پرشیا و تریلر در تهران + عکس
  • استقرار آتش‌نشانان در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر
  • یک فوتی و ۸ مصدوم در دو سانحه رانندگی در خوزستان
  • ۶ نفر در آبگیر فصلی روستای کلستان شیراز غرق شدند
  • بهبود یکی از مصدومان حادثه انفجار گاز شهری در خرمشهر
  • نشت گاز در مهاباد ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • جزئیات آتش گرفتن خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • سقوط خودرو به رودخانه/ این حادثه تلفات جانی نداشت