Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس سلطانیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مرحله نهایی مسابقات علمی -کاربردی شاخه کاردانش که در استان آذربایجان برگزار شد، هنر جویان البرزی توانستند سه رتبه اول، یک رتبه دوم و سه رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.
وی بیان کرد: برای اولین بار است که استان البرز موفق به کسب هفت رتبه کشوری در مسابقات علمی -کاربردی شاخه کاردانش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دانش آموزان برگزیده در مرحله نهایی پانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش برگ زرینی به افتخارات استان البرز در سال تحصیلی 96-95 افزوده اند،یاد آور شد: در این دوره از مسابقات فاطمه عباسی رتبه اول را در رشته چهره سازی از هنرستان آینده سازان آموزش و پرورش ناحیه یک کرج به دست آورد.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: هنر جویان حدیثه زبرجدی رتبه دوم را در تصویر برداری و مائده کربلایی رتبه سوم را در رشته خیاطی از هنرستان آینده سازان آموزش و پرورش ناحیه یک کرج از آن خود کردند.
سلطانیان اضافه کرد: مرضیه رسولی نیز ازهنرستان شهید چمران آموزش و پرورش ناحیه یک کرج رتبه اول را در رشته نگارگری کسب کرد.
وی خاطر نشان کرد: فاطمه میرزا پلنگی رتبه اول طراحی و بسته بندی و محمدرضا باقری رتبه سوم الکترونیک صنعتی را به ترتیب از هنرستان های شهید ثانی و امام خمینی (ره) آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج به خود اختصاص دادند.
وی گفت: زهره عابدی نیز در این دوره از مسابقات رتبه دوم را در رشته حسابداری از هنرستان امیرالمومنین (ع) آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج کسب کرد.
سلطانیان بیان کرد: دراین مرحله از مسابقات، یازده نفر از هنرجویان برتر استان البرز در رشته های الکترونیک صنعتی ، تصویر برداری ، چهره سازی ، حسابداری مالی ، خیاطی ، طراحی بسته بندی ، طراحی فرش دستبافت ، طلا و جواهر سازی ، نقشه کشی ساختمان ، نقشه کشی صنعتی، رایانه و نگارگری شرکت کردند.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:
- قدردانی از کارکنان سپاه در سامان
- جلسه قرارگاه شهید سلیمانی در اردل
- حضور دانش آموزان سامانی در اردوی دور روزه حاج قاسم
- غرق شدن کودک در فلارد
- شورای آموزش و پرورش لردگان
- شورای آموزش و پرورش بلداجی
- نواخته شدن زنگ سلامت در لردگان
- پاکسازی ورودی شهر لردگان با مشارکت دانش آموزان
- مسابقه نقاشی به مناسبت روز زمین پاک در کیان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • سلامت خانواده از آموزش پرورش تا آموزش عالی
  • برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش
  • ۳۰ دانشگاه برتر رتبه بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند