Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-01@23:13:55 GMT

یمن درحال مرگ است

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۷۹۰۷۵

کمیته بین المللی صلیب سرخ بار دیگر در خصوص اوضاع انسانی ناگوار در یمن هشدار داد.به گزارش بلاغ، کمیته بین المللی صلیب سرخ ضمن هشدار در خصوص اوضاع انسانی ناگوار در یمن اعلام کرد: یمن در حال مرگ است.

به گزارش خبرگزاری سبأ، کمیته بین المللی صلیب سرخ بار دیگر در خصوص اوضاع انسانی ناگوار در یمن هشدار داد.

بر اساس این گزارش، این کمیته اعلام کرد: یمن از گرسنگی در حال مرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هر ۱۰ نفر یمنی ۶ نفر به سختی چیزی برای خوردن پیدا می کنند.

این در حالی است که بر اساس گزارش اخیر صلیب سرخ تعداد آمار افرادی که در یمن به بیماری وبا مبتلا هستند از ۱ میلیون نفر فزونی گرفته و این در حالی است که ۸۰ درصد از مردم این کشور از گرسنگی رنج می برند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جهانی نسبت به وخامت اوضاع غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مدیر سازمان بهداشت جهانی تاکید کرد: ما شاهد تداوم قحطی در نوار غزه و تحت محاصره قرار دادن کمک های بشردوستانه در این باریکه هستیم.

وی افزود: این روند خطرات گسترش بیماری های واگیردار در نوار غزه را تشدید می کند.

مدیر سازمان بهداشت جهانی تصریح کرد: ما شدیداً نیاز داریم به صورت مستمر و امن به ساکنان نوار غزه دسترسی داشته باشیم. باید هر چه سریعتر آتش بس در این باریکه اجرا شود.

در همین راستا ۵۰ نهاد فعال در زمینه حقوق بشر در سراسر جهان طی نامه ای خطاب به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تاکید کردند: ما نسبت به هر گونه حمله به شهر رفح هشدار می دهیم. این حمله می تواند باعث نابودی کامل روند توزیع کمک های بشردوستانه شود.

این در حالی است که بر اساس گزارش شبکه فلسطین الیوم شهرک نشینان صهیونیست مجدداً به کامیون های حامل کمک های بشردوستانه که در مسیر نوار غزه بودند حمله کردند.

شهرک نشینان پیش از این نیز چندین بار به صورت وحشیانه این کمک های بشردوستانه را از کامیون های مذکور خالی کرده و آنها را از بین بردند.

کد خبر 6093743

دیگر خبرها

  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ تردد تمامی شناورهای سبک ممنوع شد
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • هشدار جهانی نسبت به وخامت اوضاع غزه
  • این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!