Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آرش احمدی قائم مقام مدیرکل مرکز لرستان تصریح کرد: پخش خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد با موضوع ۹ دی و برنامه محراب عشق شامل خطبه نمازجمعه شهرستان‌ها با توجه به مناسبت ۹ دی در دستور کار قرار دارد

فیلم‌های سینمایی ابابیل و فاصله کانونی، ۲۴ نماهنگ‌ها و سرود‌های انقلابی نیز در کنداکتور پخش شبکه افلاک قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته قائم مقام مدیر کل مرکز لرستان، پخش بیانات مقام معظم رهبری و همین‌طور مستند‌های گرم‌ترین روز زمستان، اتحاد شوم، کاک سلیم و برادران در طول هفته منتهی به سالروز ۹ دی پخش می‌شوند.

احمدی همچنین گفت: اختصاص سه ساعت از برنامه صبحگاهی سلام لرستان به موضوع حماسه ۹ دی، پخش ویژه برنامه روز ۹ دی، اختصاص یک آیتم پنج دقیقه‌ای از برنامه دولت سرا به حادثه ۹ دی و اختصاص یک برنامه ۵۰ دقیقه‌ای دولت سرا در روز ۹ دی از برنامه‌های صدای شبکه افلاک است.

در حوزه تامین و پخش صدا نیز نمایش چهار قسمتی بصیرت ویژه فتنه ۸۸، پخش ۱۵ مورد میان برنامه کوتاه پنج دقیقه‌ای، پخش «P.S.A»‌های ارسالی از اداره کل صدای استان‌ها و پخش ۱۶ مورد از برنامه نسیم مهر شامل بیانات مقام معظم رهبری درباره فتنه ۸۸ در نظر گرفته شده است.

وی افزود: چهار ارتباط زنده بین مراکز صدای استان‌ها، تولید و پخش آنونس فراخوان راهپیمایی و گرامی‌داشت ۹ دی در لرستان، پخش برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای ارسالی از اداره کل صدای استان‌ها به تعداد هشت مورد و استفاده از عکس‌های راهپیمایی ۹ دی در رادیو نما از دیگر برنامه‌های تامین و پخش صدا است.

احمدی افزود: یک برنامه میزگرد گفتگوی ویژه خبری به مدت ۴۰ دقیقه با موضوع حماسه ۹ دی و فتنه ۸۸ به منظور تبیین زوایای پیدا و پنهان این رویداد و اهمیت آن و تولید پنج مور گزارش ترکیبی با موضوع ارتباط فتنه با آمریکا و اسرائیل، نقش مردم، ولایت و رهبری در خنثی‌سازی فتنه از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.

اختصاص برنامه عصرگاهی سرچراغ سیما به موضوع حادثه ۹ دی، ویژه برنامه روز ۹ دی در قالب برنامه عصرگاهی سرچراغ، تولید یک برنامه جوان امروزی با موضوع فتنه ۸۸ و نقش جوانان در از بین بردن این فتنه از مهمترین برنامه‌ها سیمای شبکه افلاک است.

این مسئول دعوت از شاعران آئینی برای قرائت شعر به مناسبت حماسه ۹ دی و موضوع بصیرت و خودآگاهی مردم در برنامه‌های زنده صدا و سیما و آماده نمودن یک بسته و پکیج موسیقی مناسب گرامی‌داشت حماسه ۹ دی و رفع فتنه از کشور از برنامه‌های بخش موسیقی صداوسیما است.

احمدی یادآور شد: در بخش فضای مجازی نیز پخش ۱۲ فایل تصویری سخنان دکتر رجبی دوانی با موضوع بصیرت در تاریخ اسلام، برگزاری مسابقه عکس و خاطره در کانال شبکه افلاک، پخش عکس نوشته‌ای با عنوان حدیث ولایت هر روز در کانال شبکه افلاک و فایل شعرخوانی با موضوع فتنه در محضر رهبر معظم انقلاب بارگذاری می‌شود.

انتهای پیام/م

ویژه برنامه‌های حماسه ۹ دی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| دشمن فردوسی‌پور تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئیس شبکه سه سیما که در سال‌های گذشته یکی از چهره‌های خبرساز تلویزیون ایران نیز بوده، در اقدامی جالب برای تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان به استادیوم آزادی رفت.

به نقل از ورزش سه او که مدیر فوتبالی‌ترین و احتمالا پرمخاطب‌ترین شبکه صداوسیما بوده، از چشم عکاسان سه نیز دور نماند و تصویرش در حالی که ماسکی هم بر صورت داشت و عینک خود را جابجا می‌کرد، به شکلی جالب شکار شد.

علی فروغی البته تمایلی به انجام مصاحبه از خود نشان نداد و بعد از تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان، استادیوم را ترک کرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902036

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • عکس| دشمن فردوسی‌پور تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران!
  • رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران
  • برنامه های عملیاتی عدلیه  کرمان در سال۱۴۰۳ تشریح شد
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد