Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جهانگیر طی سفر به استان ایلام از زندان مرکزی ایلام بازدید نمود.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از سازمان زندانها ،رئیس سازمان زندان‌ها که در راستای سفر رئیس قوه قضاییه عازم استان ایلام شده است در بدو ورود به استان ضمن بازدید از پروژه در دست احداث زندان ایلام، از زندان مرکزی این شهر نیز بازدید و با زندانیان دیدار و گفتگو نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید جهانگیر با حضور در بخش‌های مختلف زندان، ضمن دیدار و گفتگو با زندانیان، دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات قضایی و پیگیری‌های مددکاری را صادر نمود.

رئیس سازمان زندان‌ها پیش از حضور در زندان مرکزی ایلام، با حضور در محل پروژه زندان مرکزی ایلام، از نزدیک مراحل انجام این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

پروژه زندان جدید ایلام که از جمله پروژه‌های استانی است با توجه به کمبود منابع و اعتبارات تکمیل نشده است و جهت تکیمل و انتقال زندانیان از زندان فعلی به آنجا نیاز به اعتبار دارد.

شایان ذکر است احداث زندان‌های جدید و انتقال زندان‌های قدیمی به خارج از شهر‌ها از تکالیف قانونی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران

محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در عراق و وزیر داخلی عراق از پایانه مرزی مهران ظهر امروز دوشنبه از پایانه مرزی مهران بازدید کردند.

این بازدید به منظور بررسی آخرین تمهیدات لازم برای اربعین ۱۴۰۳ است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • معاون رئیس جمهور از تالاب حوض سلطان و گنبد نمکی قم بازدید می کند
  • تحقق ۶۷ مصوبه سفر اول رییس جمهور به مرکزی
  • بازدید اعضای هیات‌عامل سازمان بنادر از پروژه‌های جزیره بوموسی
  • بازدید رئیس رسانه ملی از طرح سامانه گرمسیری مهران
  • رییس سازمان صدا و سیما وارد ایلام شد
  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار