Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@15:08:02 GMT

یک کشته دراثر درگیری طایفه‌ای در پردیس

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۷۹۴۲۶

صراط:شلیک تیر هوایی مامور پلیس برای پایان دادن به درگیری و نزاع بین دو طایفه در روستای «سعیدآباد» از توابع بخش «جاجرود» پردیس سبب کشته شدن یکی از طرفین دعوا شد.
به گزارش مهر، رییس مرکزاطلاع رسانی پلیس شرق تهران اعلام کرد: طی  تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری و نزاع بین دو طایفه در روستای «سعیدآباد» از توابع بخش «جاجرود» شهرستان پردیس اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول ادامه داد: بلافاصله ماموران کلانتری حوزه این درگیری برای بررسی موضوع به محل وقوع اعزام شده و توانستند آرامش نسبی ایجاد کنند.
وی افزود: پس از برقراری نسبی آرامش به ناگهان با درگیری مجدد طرفین تعدادی از منازعین با ماموران کلانتری درگیر شدند، که  یکی از مامورین مجبور به تیراندازی هوایی شد، متاسفانه بر اثر ازدحام جمعیت، یکی از طرفین دعوا بر اثر اصابت گلوله، فوت کرد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس  ضمن تاکید بر رعایت نظم و انضباط و آرامش اجتماعی توسط همگان گفت: با ابراز تاثر از اتفاق افتاده چنان چه قصوری از طرف ماموران اثبات شود، وفق مقررات و قوانین  اقدام خواهد شد.
بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار ما، این در گیری در پی نزاع بین دو مغازه دار رخ داده بود.
سه نفر از افراد عادی نیز در این نزاع درگیر شده اند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سرهنگ محمد رضا خارکوهی  فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند در جلسه با طوایف دهمرده و میر شهرستان هیرمند گفت: فرهنگ سازی، افزایش سطح آگاهی جامعه و سوق دادن افراد و اختلافات شخصی به سمت قانون از راهکار‌های پیشگیری از درگیری‌های قومی و قبیله‌ای و طایفه‌ای است و برای رفع این نقیصه استفاده از ظرفیت نهاد‌ها، ریش سفیدان و معتمدان و متنفذان باعث جلوگیری از اتفاقات ناگوار مانند نزاع و درگیری‌های دسته جمعی و طایفه‌ای می‌ شود.
فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند افزود: با عنایت به اینکه درگیری و اختلاف بین اقوام نه تنها مشکل را حل نخواهد کرد بلکه سبب متشنج شدن اوضاع امنیتی جامعه و فرار سرمایه‌ها و عقب ماندگی‌های مختلف می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس