Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-02@17:15:57 GMT

قفلی که با ایثار تن و جان باز شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۷۹۴۵۷

اگر شهید شدم پیکرم را برنگردانید که زحمتی برای جمهوری اسلامی ایران نداشته باشم.

؛ مدت زیادیست لطف الهی شامل قلم ناچیزم شده و هم‌صحبت همسفران دلم. از ثانیه‌های اول شنیدن صدایشان آرامشی عجیب بر دلم نشست، بیش از یک‌سال است بی‌تاب این گفتگویم، اختیار کلمات را به همسر “حاج حسین” می‌سپارم.

وقتی از او حرف می‌زد، محال بود بتواند عشق و محبتش را کتمان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این را در لحظه لحظه گفتگو می‌توانستم با همه وجود درک کنم، هنگامی که پرسیدم: “این روزها برایتان سخت نیست؟” و بی‌درنگ شنیدم: وقتی به مجلس اهل‌بیت(ع) رفته و از مصیبت‌ها‌یشان می‌شنوم می‌گویم مصیبت ما در مقابل مصیبت این بزرگواران چیزی نیست…

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۹۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: خانۀ ایثار در این استان آماده افتتاح است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی، ظهر امروز، در دیدار با استاندار لرستان، بیان کرد: ایثارگران همچنان در مکتب ولایت همیشه در میدان هستند.

او با اشاره به‌ اینکه ایثارگران لرستان نجیب‌ترین و درعین حال شجاع‌ترین هستند، افزود: جامعه ایثارگر، شهدای والامقام، خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان هر کدام الگو هستند.

دستور استاندار لرستان برای آغاز روند تکمیل هتل صخره‌ای+فیلم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه جامعه ایثارگر نیازمند حمایت هستند، عنوان کرد: انتظار می‌رود بحث مسکن، اشتغال، تشکل‌ها،  مدارس و مشکلات فرزندان جامعه ایثارگر به‌صورت ویژه بررسی شود.

هاشمی با بیان اینکه مجتمع توانبخشی ایثار سال 96 افتتاح شده‌است،  اما تعطیل شده بود، تأکید کرد: این مجتمع از امکانات لازم برخوردار نبود و با همت ایثارگران مجتمع توانبخشی ایثار خرم‌آباد راه‌اندازی شد و امروز از امکانات لازم برخوردار است.

او خاطرنشان کرد: خانه ایثار در لرستان آماده افتتاح و مراکز درمانی آماده واگذاری است و هتلینگ این مجتمع در حد 90 درصد به بالا آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • مشق ایثار در مدرسه استثنایی تربیت لرستان
  • معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد
  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • مصیبت جدید مستاجران!
  • مصیبت جدید مستاجران
  • مصیبت جدید مستاجران؛ قیمت نجومی کارتن موز!
  • کاریکاتور/ خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد