Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

حشمت‌الله صیدی عصر امروز در جلسه رسمی شورای شهر سنندج اظهار داشت: دغدغه‌های مطرح شده برای ساماندهی دستفروشی دغدغه همه است اما باید واقعیت را قبول کنیم که دستفروشی یک روزه به وجود نیامده تا یک شبانه‌روز درست شود.

وی با بیان اینکه دستفروشی در یکی دو سال اخیر ایجاد شده است، گفت: بنده در خصوص ساماندهی دست فروشان بی‌تفاوت نیستم و در این راستا برنامه‌هایی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سنندج با بیان اینکه کار و صداقت برای بنده اهمیت دارد، تصریح کرد: چند نفر از دستفروشان که در میدان آزادی سد معبر کرده بودند، ساماندهی شدند و جابه‌جا شدند.

وی عنوان کرد: باید در خصوص معضل دستفروشی مطالعه و آسیب‌شناسی کنیم و تاکنون کمیته‌هایی در این خصوص تشکیل شده هر چند همه می‌دانیم که دستفروشی ناشی از وضعیت اقتصادی است.

خشم شهردار سنندج از اعضای شورای شهر

صیدی با اشاره به جابه‌جایی پرسنل شهرداری افزود: بنده و کاظمی آمده‌ایم شایسته‌سالاری را ایجاد کنیم و تحت فشار کسی اقدام به جابه‌جایی پرسنل نکردم و جابه‌جایی‌ها به دلایل عملکردی بوده و مجبورم نکنید که دلایل جابه‌جابی را بیان کنم تا حرمت‌ها حفظ شود!!

پرده‌برداری شهردار سنندج از 23 قرارداد واگذاری و نگهداری پارک‌های سنندج به اشخاص مختلف!

وی با بیان اینکه اخلاق‌مداری را دوست دارم، اظهار کرد: 23 قرارداد برای واگذاری و نگهداری پارک‌های سطح شهر با اشخاص مختلف منعقد و داده شده که کار بنده نبوده و با وجود نیروی مازاد کارها را به بخش خصوصی واگذار می‌کنیم اما همچنان نیرو کم داریم.

شهردار سنندج با تاکید بر ایجاد انگیزه در پرسنل شهرداری گفت: نقش بنده در شهرداری رهبری است! و اعتقادی به امریت ندارم و همه پرسنل برای بنده محترم هستند.

حقوق کارکنان و پرسنل شهرداری سنندج در چند روز آینده پرداخت می‌شود

وی با بیان اینکه کارکنان استانداری در انجام کارها بعضاً طفره رفتند، گفت: بخش خدمات شهرداری نسبت به سازمان‌های دیگر بسیار بزرگتر است.

شهردار سنندج با بیان اینکه حقوق کارکنان و پرسنل در چند روز آینده پرداخت می‌شود، خاطر نشان کرد: بنده در پروژه مجتمع تفریحی و گردشگری فامیلی‌لند کمترین نقش را داشتم.

دست‌های پنهان "مافیا و دلالان" پشت ساخت و سازهای غیر مجاز سنندج وجود دارد

وی با بیان اینکه کمتر کسی به اندازه بنده دغدغه ساخت و ساز غیرمجاز را دارد، عنوان کرد: احساس می‌کنم دست‌های پنهان "مافیا و دلالانی" پشت ساخت و سازهای غیر مجاز وجود دارند و اگر موردی ببینم قطعاً برخورد و نیرو را اخراج می‌کنم اما متأسفانه مدرکی در دست ندارم.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۰۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۹۰ المان نوروزی در سطح شهر بجنورد

شهردار بجنورد از نصب ۹۰ المان نوروزی در سطح شهر خبر داد.

سید محمد علی کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: شهرداری بجنورد با ۴۶ المان جدید و احیای ۴۴ المان از سال‌های گذشته به استقبال نوروز می‌رود.

وی افزود: برای ساخت المان‌های نوروزی یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: بخش زیادی از ساخت و احیای المان‌های نوروزی به دست هنرمندان شهرداری اجرا می‌شود.

کشمیری گفت: نصب این المان‌ها فضایی جذاب برای شهروندان و مسافران ایجاد کرده است.

کد خبر 737458

دیگر خبرها

  • عملیات هدایت آبهای سطحی در ۳۲ نقطه سنندج اجرا شد
  • نصب ۹۰ المان نوروزی در سطح شهر بجنورد
  • طلب ۸۰۰ میلیارد تومانی شهرداری سنندج از دستگاه‌های اجرایی
  • اجرای ۵۰۰هزار مترمربع آسفالت در سنندج انجام شده است
  • اجرای ۵۰۰ هزار مترمربع آسفالت در شهر سنندج
  • تعامل شفاف و سازنده با شورای شهر/ پیشبرد برنامه های توسعه محور
  • سه هزار پرسنل شهرداری آماده خدمات‌رسانی به مسافران شیراز هستند
  • چالش جدی در قرارداد کارگران مخابرات
  • قرارداد زباله سوز ۶ هزار تنی تهران نهایی می شود | ورود ۳هزار اتوبوس برقی در ماه های آینده
  • نصب و برپایی ۱۲۰ المان نوروزی و سفره هفت‌سین در سنندج