Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: زیرساخت های لازم در زمینه سرمایه گذاری همچون آب، برق، گاز و غیره در این استان فراهم شده است.

به گزارش ایرنا آیت الله سلیمانی سه شنبه شب در شورای اداری سراوان اظهار داشت: وجود این زیر ساخت‌ها و سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان علاوه بر ایجاد اشتغال و توسعه سبب شادابی و نشاط در مردم این استان نیز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: سرمایه گذاران فراوانی از سراوان مقیم کشورهای حوزه خلیج فارس هستند که می توانند با سرمایه گذاری در این شهرستان ضمن کاهش بیکاری سبب توسعه این نقطه از ایران اسلامی شوند.
امام جمعه زاهدان گفت: تبدیل شدن سراوان به عنوان شهر دانشگاهی نشان از تحول بنیادین در این شهرستان است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان بیان کرد: اگرچه بیمارستان رازی سراوان از لحاظ فیزیکی و تجهیزات با مشکلاتی مواجه است اما وجود امکانات جراحی قلب و حضور متخصص و فوق تخصص در این بیمارستان نشان از رشد و توسعه این شهرستان است.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: مردم سراوان میراث دار تمدن بزرگی هستند اما این شهرستان با مظلومیت و محرومیت به جا مانده از گذشته مواجه است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شهرستان سراوان از گذشته به عنوان شهر علمی سیستان و بلوچستان زبان زد خاص و عام بوده است.
عضو خبرگان رهبری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در سفر به سیستان و بلوچستان فرمودند« سراوان می تواند قطب تولید خرما در منطقه و جهان باشد».
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: خرمای سراوان باید به عنوان برند با نام خود این منطقه شناخته شود.
آیت الله سلیمانی گفت: وجود سرمایه گذاران بومی و محلی و رقابت در سرمایه گذاری سبب رونق اقتصادی منطقه می شود.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان اظهار داشت: باتوجه به گستردگی سراوان لزوم ایجاد اورژانس هوایی در این منطقه یک ضرورت است.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: اگر اورژانس هوایی در منطقه مستقر نشود مردم سراوان با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.
عضو خبرگان رهبری بر شناسنامه دار کردن روستاها به منظور دریافت تسهیلات تاکید کرد.
به گزارش ایرنا سراوان در 347 کیلومتری زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان قرار دارد.
7336**3213 خبرنگار: احسان بختیاری **انتشاردهنده: اکبر نوری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، غرفه سیستان وبلوچستان هم کانون توجه سرمایه گذاران داخل و خارجی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم