Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سالهاست که ايربگ‌ جان انسان‌ها را نجات مي‌دهد و از زمان اختراع خود تاکنون به فرشته‌ي نجات بسياري از رانندگان در تصادفات بدل گشته‌ است اما اين حقايق دليل نمي‌شود که انفجار يک بالشت بزرگ در نظر رانندگان خوشايند جلوه کند. مخصوصاً اگر مکانيز 3 صدم ثانيه‌اي انفجار داخل ايربگ‌‌ها را بطور آهسته مشاهده کرده باشيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



توصيه نمي‌شود که ايربگ‌‌‌ها را شخصاً جدا کرده يا حتي مکانيزم‌ آن‌ها را دست‌کاري کنيد. درست است انفجار داخل ايربگ‌ها ممکن است به نجات جان رانندگان بيانجامد اما اين اتفاق خارج از يک وسيله‌ي نقليه مي‌تواند صدماتي مرگبار به افراد وارد آورد. نمي‌شود يک مرتبه انفجار داخل ايربگ‌ها را به طور آهسته مشاهده نمود و آن را فراموش کرد. روند دقيق باز شدن اين مکانيزم امنيتي در يک چشم به هم زدن مي‌تواند خارق العاده و فراموش نشدني باشد. در ادامه شما را به ديدن اين مکانيزم دعوت مي‌کنيم؛

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد

کنداکتور شبکه تماشا از امروز با تغییراتی در پخش سریال‌های شرقی تغییر می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با فرا رسیدن فصل بهار و در پیش رو بودن تابستان و طولانی‌تر شدن روزها و به تبع آن، تلاش برای ایجاد فرصتی مناسب برای بهر‌مندی مخاطبان از سریال‌های مورد علاقه‌شان، ساعت پخش سریال‌های پرطرفدار شرقی از امروز دوشنبه دهم اردیبهشت‌ماه تغییر می‌کند.

بر این اساس باکس سریال‌های شرقی شبکه تماشا از ساعت 19 به ساعت 21 منتقل می‌شود.

به این ترتیب سریال پوآرو از فردا ساعت 19 در باکس پلیسی، جنایی روی آنتن می‌رود. پوآرو که یک کارآگاه مشهور بلژیکی است، به همراه همکارش کاپیتان هستینگز پرونده‌های اسرار آمیز را حل می‌کند.

این سریال در ساعات 7 صبح، 1 بامداد و 13 روز بعد بازپخش خواهد شد.

بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»

در باکس سریال‌های شرقی که همیشه مخاطبان خاص خودش را دارد، با اتمام سریال پرطرفدار جامیونگ گو، سریال داستان بروسلی از فردا ساعت 21 روی آنتن خواهد رفت.

 سریال افسانه بروس لی پیرامون زندگی ورزشی و هنری بروس لی  از زمان تحصیل در مدرسه تا زمان مرگ است...

بازپخش این سریال ساعات 3 بامداد، 9 صبح و 15 روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • فرسودگی روکش آسفالت آزادراه فیروزکوه - تهران رانندگان را به دردسر انداخت + فیلم
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت