Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، حسن پورسید آقایی در جریان بازدید از پروژه احداث پایانه جوانمرد قصاب که با همراهی شهردار منطقه 20 انجام شد، گفت: ترکیبی از مدهای حمل و نقلی در این پروژه ترافیکی پیش بینی شده است و با توجه به پیشرفت فیزیکی آن، تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

پورسیدآقایی مجاورت این پایانه حمل ونقلی با ایستگاه مترو جوانمرد قصاب را از نقاط قوت این پروژه برشمرد و افزود: سهولت دسترسی مسافران به چند مد حمل ونقلی به صورت همزمان در این پروژه به خوبی رعایت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شهردار تهران موقعیت مکانی پایانه جوانمرد قصاب را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این موقعیت ظرفیت طراحی مجتمع ایستگاهی TOD را دارد و با ایجاد کاربری های متنوع اطراف این ایستگاه می توان خدمات مختلفی به شهروندان ارائه داد که این مهم در کاهش سفرهای بین شهری بسیار اثرگذار خواهد بود.

سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 نیز با اشاره به اینکه این پایانه ظرفیت گردش بیش از 800 دستگاه از ناوگان حمل و نقلی را خواهد داشت، گفت: پروژه احداث پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب در قالب مجموعه ای چندمنظوره شامل پایانه های حمل ونقل عمومی و پارک سوار در مساحتی بالغ بر 5 هکتار  در حال احداث است.

صفوی افزود: با بهره برداری از پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب، طرح های ویژه ای نیز برای خطوط مربوط به شهرهای اقماری از جمله باقرشهر، قرچک، ورامین، قمصر و تورقوزآباد نیز به اجرا می رسد تا رفت و آمد مسافران محدوده حریم منطقه 20 نیز مساعد تر شود.

شهردار منطقه 20 به موقعیت تاریخی و باستانی این منطقه اشاره کرد و یادآور شد: فضاهای توقف ناوگان، مسیرهای عبوری عابرین پیاده و پارک سوار با رعایت معماری تاریخی اسلامی و متناسب با قدمت شهرری مسقف خواهد شد.

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران به همراه شهردار و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه پایانه و پارک سوار مترو جوانمرد قصاب از پروژه اتصال راه آهن شهری با مترو در ایستگاه مترو جوانمرد قصاب، ایستگاه مترو شهرری و پایانه های حمل ونقل عمومی این دو ایستگاه بازدید کرد و با گفتگو با مسافران و راننده ها در جریان مستقیم مشکلات و معضلات آنها قرار گرفت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شعبانی زاده عصر پنجشنبه در آئین افتتاح نمادین پل روستای پایین محله قاسم آباد بخش چابکسر اظهار کرد: به مناسبت دهه بنیاد مسکن ۱۴ پروژه بنیاد مسکن در قالب اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان رودسر با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.

رضا شعبانی زاده این پروژه‌ها را شامل اجرای دیوار حائل سنگی به مساحت ۶۱۹ مترمکعب با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، اجرای پروژه آسفالت معابر ۷ میلیارد تومان، اجرای سنگ فرش معابر با مساحت دو هزار متر مکعب به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ذکر کرد که به صورت نمادین در پایین محله قاسم آباد اجرای پل و دیوار حائل سنگی با اعتبار ۲ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه از ۲۱ فروردین تا ۳۱ فروردین دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) است، افزود: هدف از افتتاح حساب ۱۰۰ توسط امام راحل، تأمین مسکن محرومین و استفاده از ظرفیت و مشارکت مردم در این امر پسندیده بوده است.

کد خبر 6082002

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند