Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@09:00:02 GMT

با 68 ثانيه تمرکز به آرزوي خود برسيد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۸۰۸۹۳

با 68 ثانيه تمرکز به آرزوي خود برسيد

خبرگزاري آريا -

بسياري از سخنرانان موفق به خصوص در حوزه قانون جذب نظير ايسترهيکس نظريه جالبي دارند. آنها مي گويند اگر انسان بتواند فقط 18 ثانيه روي چيزي که واقعاً مي خواهد تمرکز کند يک زنگ بزرگ در کاينات به صدا در مي آيد که توجه کل هستي را به سمت اين شخص جلب مي کند.
اگر اين 18 ثانيه بتواند تا 68 ثانيه ادامه يابد ديگر کار تمام است و کل هستي به تکاپو مي افتد تا براي فکر متمرکز شده يک راه حل پيدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اگر آرزوست برآورده اش کند و اگر سوال است برايش جوابي بيابد.
در نگاه اول شايد اين عدد 68 ثانيه خيلي کم و ناچيز به نظر برسد.
68 ثانيه يعني فقط يک دقيقه و هشت ثانيه و بسياري از افراد مي گويند که تمرکز به مدت 68 ثانيه هيچ کاري ندارد!؟
خب آيا شما هم همين طور فکر مي کنيد؟
بسيار عالي است! امتحان کنيد.
خواهيد ديد که هنوز 18 ثانيه اول رد نشده فکرتان منحرف مي شود.
ايده اي جديد بلافاصله از اعماق افکارتان ظاهر مي شود و نجواگر دروني تان به سخن در مي آْيد که جدي نگير و دست از اين بازي ها بردار و به مسايل مهم تر زندگي بپرداز و …
ما عادت کرده ايم و در حقيقت عادت داده شده ايم که بدون فکر و بر اساس عادت زندگي کنيم.
ما صبح از خواب بر مي خيزيم بدون اين که فقط 68 ثانيه براي کارهاي روزانه وقت بگذاريم شروع مي کنيم به خوردن صبحانه و سر کار رفتن.
بدون اينکه 68 ثانيه مستمر ناقابل براي ارزيابي کارهايمان وقت بگذاريم اسب سرکش ذهن را به اين سو و آن سو مي تازانيم تا ظهر شود و ناهاري بخوريم و استراحتي و بعد دوباره کار و سپس شب و دور هم جمع شدن و تلويزيون ديدن و بعد خوابيدن.
هر ساعت 60 دقيقه است و شبانه روز شامل هزار و چهارصد و چهل دقيقه است اما ما خيلي مواقع در اين 1440 دقيقه شبانه روزمان نمي توانيم 68 ثانيه روي يک موضوع خاص فکرمان را متمرکز کنيم!!
به راستي اين فکر پر جست و خيز که نمي تواند 68 ثانيه آرام بگيرد به چه دردي مي خورد؟!
فکر پريشان و ناآرام چيزي جز بي قراري و آشفتگي به همراه ندارد.
پير و جوان و زن و مرد هم نمي شناسد.
فکري که نتواند آرام گيرد و چند لحظه اي روي موضوعي که صاحب فکر صلاح مي داند متمرکز شود، مطمئناً به هنگام نياز و بحران که تمرکز بيشتر لازم است، کارآيي ندارد و فلج مي شود.
بايد همين الان هر کاري که داريم زمين بگذاريم و به سراغ ذهن ناآرام خود برويم و 68 ثانيه آن را مهار کنيم.
68 ثانيه به شرايطي که الان در آن قرار داريم بينديشيم.
68 ثانيه بعد به اين که واقعا در زندگي چه مي خواهيم فکر کنيم.
68 ثانيه بعد به خوشبختي هاي خودمان بينديشيم و 68 ثانيه ديگر به اين فکر کنيم که چقدر آرام مي شويم وقتي روي مسائل زندگي خودمان با آرامش فکر مي کنيم.
کاينات بيرون از بدن ما گوش به فرمان ماست تا هر چه را مي خواهيم به او ابلاغ کنيم.
اما به يک شرط و آن اين است که موقع دستور دادن اين طرف و آن طرف نپريم.
68 ثانيه يک جا بايستيم و صريح و شفاف بگوييم چه مي خواهيم.
آن وقت مي بيني که مي تواني …
منبع:زن روز


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد

مدافع بلند قامت تیم ملی هلند، بر حسب شرایط فعلی، به کارش در آنفیلد ادامه خواهد داد. 

در حالی که گزارش‌هایی از علاقه بایرن مونیخ به ویرجیل فن دایک، کاپیتان لیورپول حکایت دارند، او از تمدید قراردادش با قرمزها صحبت کرده است.

طرفداری | به گزارش سایت گل، این مدافع هلندی اخیراً به تیم غول‌پیکر فوتبال آلمان، بایرن مونیخ، که به دنبال بازسازی خود بعدِ از دست دادن قهرمانی بوندس‌لیگا برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۳ است، لینک شده. فن دایک در صحبت با رسانه‌ها، به خبرنگاران گفت:

فکر می‌کنم چیزی برای بحث کردن وجود ندارد چون خبری نیست. به گمانم، باشگاه خیلی درگیر این است که چه کسی سرمربی جدید خواهد شد و این تمرکز اصلی است. همان‌طور که قبلا گفتم، من از حضور در اینجا خیلی خوشحالم، باشگاه را دوست دارم و شما هم می‌توانید این را ببینید. این باشگاه بخش بزرگی از زندگی من است، و این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم. حالا تمرکز روی دو بازی آخر است و سپس باشگاه روی این‌که چه کسی سرمربی جدید خواهد شد، تمرکز می‌کند و یک دوره انتقال بزرگ هم وجود خواهد داشت که من بخشی از آن هستم.

به نظر می‌رسد با توجه به این‌که لیورپول در حال گذر از کلوپ به سوی آرنه اسلوت است، رفتن فن دایک از جمع قرمزپوشان در تابستان پیش رو بسیار بعید است. با این حال، اگر او قرارداد جدیدی در آنفیلد امضا نکند، در سال 2025 می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد جدا شود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • آرزوی آزمون برای امباپه برآورده نشد
  • اکبرپور: با آقا مجتبی خیلی پیشرفت کردیم
  • «مشاغل خاص» زیر تیغ عدالت مالیاتی
  • رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان سما
  • رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان دبستان دخترانه سمای عالیشهر
  • تمرکز نشر صاد بر انتشار داستان‌هایی با روایت ایرانی است
  • (ویدئو) آرزوی مارادونا که توسط پله برآورده شد
  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد
  • راهنمای دیدنی‌های تایلند: نقاطی که در سفر به این کشور حتماً ببینید