Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@07:45:14 GMT

روسیه : سال آینده پایان حیات جبهه النصره است

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۸۱۵۵۰

روسیه : سال آینده پایان حیات جبهه النصره است

تهران – ایرنا – ژنرال «والری گراسیمف» رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه بامداد چهارشنبه متعهد شد که جبهه النصره در سال آینده نابود خواهد شد.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، گراسیمف در گفت و گو با روزنامه «کومسومولسکایا پراودا» (Komsomolskaya Pravda) روسیه با تاکید بر این که برخی از اعضای جبهه النصره در مناطق کاهش تنش حضور دارند، یادآور شد: بزرگ ترین مرکز استقرار گروه های وابسته به جبهه النصره در استان ادلب (در شمال سوریه) قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین یادآور شد: گروهای مسلح بسیاری در منطقه کاهش تنش حضور دارند که برخی آتش بس را پذیرفته اند، اما جبهه النصره به صورت قاطع عملیات آتش بس را رد کرده است و به همین خاطر باید از بین ببرد.
رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه با اعلام این خبر که در دو سال گذشته حدود 60 هزار تن از اعضای گروه تروریستی داعش در سوریه را از بین برده ایم که دو هزار و 800 تن از آنها روسی بوده اند، افزود: شمار اعضای داعش در 30 سپتامبر 2015 ( 8 مهر 94 ) بالغ بر 59 هزار تن بود. این گروه در دو سال گذشته نیز حدود 10 هزار اعضای جدید جذب کرد.
گراسیمف با بیان این که فرار تروریست ها به افغانستان به دلیل آن که این کشور مکان مستعدی برای آنها به شمار می رود، تاکید کرد: بیشتر عناصر داعش پس از شکست در سوریه به لیبی و کشورهای جنوب غرب آسیا فرار کرده اند.
رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه در پایان با اشاره به این که تروریست ها در پایگاه آمریکایی ها در شهر تنف (در جنوب) سوریه آموزش می بینند، تاکید کرد: براساس داده های اطلاعات فضایی، گروهی از تروریست ها در این پایگاه مستقر هستند و آموزش می بینند.
روسیه از هشتم مهرماه سال 94 (30 سپتامبر 2015) براساس درخواست دولت سوریه با استقرار ده ها فروند بمب افکن، بالگردهای رزمی، مجموعه های شناسایی در پایگاه هوایی حمیمیم مواضع گروه های تروریستی بویژه داعش و جبهه النصره را زیر بمباران قرار داد.
شبس**9363** مترجم: تدو**انتشاردهنده: عزیز موسوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند

سیدیوسف مرادی مدیرکل دفتر آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در جمع برخی از مسئولان منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری جرات نمی‌کند به صورت علنی بگوید ولی من می‌گویم تا ۵۰ سال آینده اثری از زاگرس نخواهد بود، چون زادآوری ندارد و زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر زاگرس نابود شد گرد و غبار سوریه، عراق و عربستان از شیراز تا خراسان را می‌گیرد و هرچه ایرانی در این محدوده ما داریم باید مهاجرت کنند، عنوان کرد: ۴۲ درصد آب ایران متعلق به زاگرس که از این میزان ۱۲ درصد از کهگیلویه و بویراحمد است.

هنوز نتوانسته‌ایم مردم را متوجه کنیم چرا با برداشت گیاهان کوهی مخالف هستیم، الان فصل بهار و زمان زاد و ولد حیات وحش است و این حیات وحش باید کنگر، بیلهر و ریواس را بخورد تا شیردهی بیشتری داشته باشد و بتواند با بیماری‌های گوارشی مقابله کند و اگر سنجاب نباشد چه کسی بلوط می‌کارد، اگر دارکوب نباشد چه کسی بلوط را حجامت می‌کند و اگر عقاب نباشد چه کسی اینها را پاکسازی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بدون مشارکت مردم امکان حفاظت از منابع طبیعی وجود ندارد، زیرا منابع طبیعی نیروی انسانی کافی و اعتبار لازم را ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • پایان کار داعش در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • «وعده صادق» حادثه‌ تاریخ‌ساز/ فصل جدیدی از حیات جبهه مقاومت آغاز شد
  • درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند
  • درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند + فیلم