Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@04:06:37 GMT

مانور اشیاء پرنده ناشناس در آسمان لس آنجلس + فیلم

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۸۱۵۹۷

مانور اشیاء پرنده ناشناس در آسمان لس آنجلس + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است پرواز سه شیء پرنده ناشناس نورانی را در آسمان لس آنجلس آمریکا به تصویر می کشد. یکی از این اشیاء پرنده درخشان که بزرگتر از دو شیء پرنده دیگر بود در فاصله ای منظم از آنها و به آرامی در میان ابرها حرکت می کرد و  پس از لحظاتی ناگهان همه آنها ناپدید شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شاهدان عینی که با دیدن این سه شیء پرنده عجیب دچار شوک و حیرت شده بودند بلافاصله با تلفن همراه خود شروع به فیلمبرداری کردند. این ویدئو در حالی منتشر می شود که کمتر از یک هفته پیش پنتاگون اعلام کرده بود که بین سال های 2007 تا 2013  بودجه ای 22 میلیون دلاری را برای تحقیق در خصوص اشیاء پرنده ناشناسی که در آسمان سراسر جهان دیده می شوند اختصاص داده بود.

گفتنی است؛ چندی پیش نیز ویدئوی عجیبی از پرواز چند شیء درخشان نورانی در آسمان استرالیا و در نزدیکی محل وقوع صاعقه منتشر شد که یکی از محققان یوفو با استناد به آن مدعی شد که فرازمینی ها از انرژی رعد و برق برای مصارف خود استفاده می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 انتهای پیام/

 رویت سه شیء پرنده ناشناس عجیب در آسمان لس آنجلس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد فروش چندین قطعه شیء تاریخی در شهرستان چالوس را دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی گفت: در این عملیات بیش از ۳۰۸ قطعه شیء تاریخی، شامل اقلام زینتی وزیور آلات شامل گوشواره، انگشتر، مهره‌های سنگی ومروارید متعلق به دوران ساسانی، هخامنشی وعصر اسلام کشف شد.

او در ادامه با اشاره به اینکه این اشیاء بخشی از فرهنگ و تمدن کشور است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان در خاتمه با بیان این که قاچاق اشیاء عتیقه و آثار باستانی تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود، از مردم خواست در صورت شناسایی افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه و هرگونه مسائل امنیتی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف گنج هخامنشی و ساسانی در چالوس
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • عکس| استایل خاص نانسی عجرم در لس‌آنجلس
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • بسکتبال NBA | دوراهی لیکرز، زنده ماندن یا حذف تحقیرآمیز؟
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد