Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@06:10:23 GMT

امتحانات داخلی مدارس شهریار لغو شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۸۱۸۷۰

امتحانات داخلی مدارس شهریار لغو شد

ساعت24 -رییس آموزش و پرورش شهریار از لغو امتحانات داخلی ۶ دی ماه مدارس این شهرستان خبر داد.

مجید پارسا،  اظهار داشت: در پی زلزله بامداد امروز، امتحانات داخلی مدارس روز چهارشنبه ۶ دی ماه با مصوبه شورای مدرسه به آخرین روز امتحانات موکول می شود.

وی اضافه کرد: به هیچ عنوان تعطیلی مدارس بدون مجوز ستاد مدیریت بحران استان امکان پذیر نیست و فقط امتحان داخلی امروز تا این لحظه لغو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، زلزله ای به قدرت ۴.۲ ریشتر ساعت ۵۲ روز چهارشنبه در ملارد تهران در مرز استان البرز رخ داد، عمق این زلزله ۱۲ کیلومتری سطح زمین گزارش شده است.

چهارشنبه شب گذشته نیز زلزله ۵.۲ ریشتری در ملارد رخ داده بود.

شهرستان شهریار در ۸ کیلومتری ملارد و حدود ۱۳ کیلومتری کانون زلزله بامداد چهارشنبه قرار دارد.
 

منبع:مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی دوشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم ضمن تبریک عملیات وعده صادق اظهار داشت: این روزها، روزهای نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه نیروهای مسلح ما است که به این واسطه همه مردم ما خوشحال هستند.

فرماندار دیلم با بیان اینکه کنکور حاصل تلاش و رقم زدن سرنوشت جوانان این مرز و بوم به ویژه جوانان شهرستان دیلم است، گفت: در شهرستان دیلم نزدیک به ۵۰۰ نفر در آزمون سراسری کنکور شرکت خواهند کرد که انتظار داریم نیروی انتظامی، ادارات آب، برق، مخابرات، بهداشت، آتش نشانی و دیگر عوامل در کنار همدیگر در برگزاری هرچه بهتر این آزمون اهتمام ورزند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم با بیان اینکه دیلم میزبان ۹ شهر شمالی استان بوشهر برای برگزاری مسابقات قرآنی خواهد بود، ادامه داد: شهرستان دیلم میزبان کار بزرگ فرهنگی است که نزدیک به ۷۰۰ دانش آموز از دیلم، گناوه، بندر ریگ، خارگ، برازجان، شبانکاره، آبپخش، سعد آباد و دلوار در رشته‌های قرائت، ترتیل، اذان و زیارت نامه با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

اسدی خاطر نشان کرد: امتحانات نهایی برای این مقطع سنی بسیار حساس و مهم‌است پس انتظار داریم جهت رفاه حال دانش آموزان و تمرکز بر امتحانات نهایی، این امتحانات با پیگیری مدیر آموزش و پرورش در شهر امام حسن برگزار شود.

کد خبر 6085884

دیگر خبرها

  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • بهاباد امروز لرزید
  • عشایر ملارد سال گذشته ۱۰۰۸ تُن گوشت قرمز تولید کرده اند
  • زلزله این استان را لرزاند
  • زلزله بامدادی این استان جنوبی را لرزاند
  • افزایش خارج مصوب نرخ کرایه تاکسی در شهرستانِ ملارد
  • زلزله ۴.۲ ریشتری در خوی آذربایجان‌ غربی
  • زلزله ۴.۲ ریشتری خوی را لرزاند